Ik zit nu op dag 15 en volgens FF heb ik nog steeds geen eisprong gehad. Op dag 10 ben ik bij de gyn geweest en toen was mijn ei 1,8. Hij zei dat ik afgelopen weekend mijn eisprong zou hebben. Verder heb ik een vrij regelmatige cyclus. Hoe kan het nou dat FF nog steeds geen eisprong heeft gevonden, ondanks dat de gyn heeft gezegt dat ik 'm dit weekend moet hebben gehad?
wat geeft je temperatuur aan? Kun je je kaartje even plaatsen? en de gyn kan zich daar heel goed in vergissen. bij de 1 gaat het sneller als bij de ander.
Dit is mijn kaartje: Maar de gyn heeft een echo gemaakt op donderdag, dat is toch een feit dat je ei dan zo groot is, is dat dan niet zekerder dan een temp? FF heeft natuurlijk ook niet altijd gelijk......
He...wat vervelend lady Zorra....ik vind het een moeilijke...aan je temperatuur te zien zou je op dag 7 al je eisprong gehad moeten hebben, maar dat kan niet met de bevindingen van de gyn...ook de verhoging op dag 15 is 0.3 graden, dat kan een eisprong betekenen op dag 14....dan zou je ei er 4 dagen over gedaan moeten hebben om van 1.8 naar 2.2 ongeveer te groeien, da's wel heeeeel langzaam...maar kan wel, gek alleen dat FF dat niet aangeeft!? Het is afwachten tot einde van je cyclus...de gyn of huisarts of jij kan er nu toch niets meer aan doen. Ik zou uitgaan van eisprong op dag 14, maandag dus...dan is jullie geklus van het weekend (neem ik maar even aan ) in elk geval goed geweest! Ben benieuwd OF en zo ja wanneer je ongi wordt...hoop natuurlijk heel erg dat al dat getel de volgende maand niet meer nodig is! Lieve groet, Koosje
Waarschijnlijk komt er wel een kruis als je temperatuur de komende twee dagen ook hoog blijft. Dit was bij mij namelijk het geval. Je kan het eens uitproberen door je temperatuur voor morgen en overmorgen alvast in te vullen..(kun je later weer verwijderen).
raar dat je niet terug hoef te komen om te kijken of je ei al weg is mnoest ik wel elke 2 a 3 dagen terug komen totdat hij weg was elke keer hoorde ik hoe groot hij was en ineens waren ze alle 2 weg
het lijkt wel of je hem gisteren hebt gehad. Misschien dat je temp morgen en overmorgen ook hoog is, en je dan een kruis krijgt. De gyn weet het natuurlijk wel beter dan FF, da's logisch. Maar bij symoen was het ook. de gyn zei dat ze al een ei had gehad, bleek later dat ie nog moest komen 2 dagen later. Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook vervelend. Maar je hebt regelmatig geklust, dus zit je wel goed denk ik! groetjes wies
Thanx meiden! Mijn moeder zei vroeger al dat ik altijd van die rare dingen had, dus dit past wel bij me! hahahahahaha We zulen wel zien, vandaag temp. nog 36.9> geen kruis.... We wachten af!
Heb even m'n temp doorgezet en als ik morgen weer 36.9 heb, dan geeft ie mijn kruis! op dag 13! En toen hebben we geklust!
Ik zou ook zeggen: dag 13. De lage temp op dag 15 is gewoon een foutje (thermometer van slag?) Ook aan de slijm te zien was het dag 13. En dus goed geklust dus ik duim voor je.