Ik snap het niet? Cyclus chlomid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geneeke, 27 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    #1 geneeke, 27 apr 2020
    Laatst bewerkt: 27 apr 2020
    Lieve dames,

    Ik heb een super rare cyclus nog nooit meegemaakt .. ik slik chlomid 50mg en ben eind feb bevallen.

    cd11 positieve ovutest
    cd12 eisprong (volgens premom)

    gisteren op cd21 einde vd dag donkerbruin/donker rood bloedverlies en vanmorgen op cd22 ook nog.
    Zit niks op maand verband alleen met afvegen (TMI)
    Ik zou zo zeggen dat het menstruatie zou zijn, maar op cd21? En een lf van 8 dagen dan.. terwijl ik nooit kortere cyclussen dan 31 dagen heb gehad, ook niet met chlomid. Heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan die was negatief, daarnaast heb ik ook een ovutest gedaan aangezien ik nu cd1 zou tellen en die loopt wel op..(zie foto van premom)

    Als het een ongi is oke, maar dan zou ik morgen weer met chlomid moeten beginnen op cd3. Terwijl a.s. Vrijdag eigenlijk pas mijn NOD zou zijn om te testen..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

    Ik zou nog even wachten, aangezien het bloedverlies zo minimaal is zou een gun dat ook niet als ongesteld zien. Ik vermoed aangezien je ovu test weer donkerder word dat je veel progesteron aanmaakt..... wat kan duiden op een vroege zwangerschap nog niet genoeg hcg voor de test..... maar ik zou dus ff wachten, je kunt ook op dag 4/5 na ongi beginnen met clomid. Succes
     
  3. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik ben lang niet online geweest hihihi zie nu dat het de 27e geplaatst is.... dus heb je waarschijnlijk al ongi of zwangerschap
     
    geneeke vindt dit leuk.
  4. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hahaha het bleek toch echt een ongesteldheid te zijn. Duurde ook 4 dagen.. in overleg met fertiliteitsarts op dag 3 gewoon weer begonnen met chlomid.
     

Deel Deze Pagina