Ik snap het niet en het frustreert me!

Discussie in 'De lounge' gestart door Elsss, 12 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.120
    113
    Wij doen ook niet aan pyjama's voor kinderen <1:$
     
    Zwierezwaai vindt dit leuk.
  2. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    #282 MevrouwH, 17 jul 2020
    Laatst bewerkt: 17 jul 2020
    Zo een soort pyjama was het. Normaal heb je van die pyjamapakjes voor die babys wat ik er gewoon uit vind zien als een normaal pakje. Soms zie ik het verschil niet eens. Dit was wel duidelijk een pyjama broek. Heel wijd ook nog.

    Maar het was ook helemaal niet zo erg allemaal. Ik vond het gewoon zonde dat hij zijn kast vol had met leuke broekjes en in een pyjama broek lag. Helemaal geen man overboord maar man ziet dus het verschil tussen een gewone broek en een pyjamabroek niet. Vandaar dat ik hem daar wel eens mee help met de kleding.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Mijn man doet ook het lange haar van onze dochter. Hij heeft er meer geduld mee en dan doet het haar minder pijn met klitten. Hij maakt ook mooie vlechten en staarten.
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  4. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Ik
    Ik snap je wel hoor, met zo’n broek. Ondanks dat het me verder niks uit maakt, zou ik waarschijnlijk ook wel een opmerking gemaakt hebben bij zo’n broek.
     
  5. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik moest ook lachen en was ook niet boos ofzo. Mijn schoonmoeder trekt hem oude kleding aan van mijn nichtjes(heel duidelijk meisjeskleding) om in te spelen zegt ze maar ondertussen loopt ze met hem in de supermarkt ermee. Dat vind ik iets minder leuk maar zeg niet dat ik dat niet wil ofzo. Maak er wel een opmerking over Maar meer als een grapje ;)
     
  6. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    @MevrouwH, het gaat hier vandaag dus nog steeds over pyjama's :D
     
  7. MevrouwH

    MevrouwH Fanatiek lid

    5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    haha nou nu is het wel klaar hoor vanaf mijn kant :D ben er wel zat van. Geloof dat ik mijn punt wel gemaakt heb nu.
     
    KleineLai en JupitR vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina