Bruin Slijmverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bianca hofstad, 31 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    Ik ben zwanger en had net na het plassen last van een beetje bruin slijm. Kan dit kwaad? wie heeft dit nog meer gehad.

Ik hoop snel een reactie te krijgen.

2. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Hai Bianca,

Ik heb de afgelopen week ook steeds wat last van een beetje bruin bloedverlies. Ik heb voor de zekerheid de huisarts en verloskundige gebeld. Zij gaven aan dat als het geen helderrood bloed was en ik geen krampen had er niets aan de hand was.
    Maar ik vind het nog steeds een onprettig idee hoor. Volgende week bel ik weer voor een afspraak als het zo blijft!

3. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik ken je gevoel
    ik heb er gelukkig geen last meer van ik had een keer met afvegen een beetje lichtbruin slijm. verder heb ik er geen last meer van gehad en is al een paar dagen geleden.

ik zal je maar niet al te druk maken

het schijnt heel normaal te zijn dat dit voorkomt tijdens je zwangerschap.
    als het iets erg is dan voel je het meteen. dan wordt je ziek en krijg je hevige buikpijn en stoot je lichaam het vruchtje af en begin je heftig te bloeden
    waarschijnlijk is het gewoon oud bloed.
    laat je niet gek maken door alle verhalen en geniet lekker van je zwangerschap.

groetjes bianca

4. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Vandaag krijg ik mijn 3e echo terwijl ik pas bijna 12 weken zwanger ben. Had namelijk ook last van bruinverlies en soms wat helder rood. Elke keer helemaal overstuur natuurlijk!Vanaf 6 weken elke keer wat bruinverlies gehad zo'n 2 a 3 keer per dag. Na 8 weken kreeg ik een echo en was te zien dat het hartje klopte! Wat een opluchting! Toen is het bruinverlies opgehouden, maar vorige week opnieuw helder rood sluim bij het afvegen, opnieuw een echo maar alles was goed!
    Het kan dus zeker goed gaan, kan je blijkbaar gevoelig voor zijn. Bij mij denken ze aan een adretje wat knapt in de baarmoedermond (soort bloedneus..)of een bacterie. Al met al, ondanks alle onzekerheid gaat het goed, zal bij jou ook wel zo zijn dus!Niet onzeker van worden!
    Groetjes!

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooh, wat heerlijk jouw verhaal te lezen Imke - voor jouzelf natuurlijk niet! Maar het lucht me iets op.

Ik had afgelopen zaterdag een beetje bruin slijm (heeeel lichtbruin) bij het afvegen, gisteravond opeens licht roze-rood en vandaag weer een paar keer bruin. Helemaal overstuur! Ik zie het zo somber in, kan opeens helemaal niet meer blij zijn met deze zwangerschap.

Heb al sinds ik het weet, eigenlijk vanaf de eisprong, last van buikkrampen en lage rugpijn (alsof je elk moment ongesteld moet worden) dus dat helpt ook niet. Elk pijntje denk ik nu bij 'O jee, zie je nou wel'. De huisarts denkt aan een innesteling. Ik ga morgen daar even langs. Misschien ook maar een echo vragen.

6. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Ik heb er ook nog steeds last van. De afgelopen paar dagen wat minder, maar goed het is nog steeds een beetje bruin bij het afvegen. Vandaag de vk weer gebeld. Ik kan 27 nov langskomen voor een eerste controle en dan kan ik de dag daarna een echo laten maken. Ik vroeg nog of het niet onlogisch was om eerst een controle te doen en daarna pas vast te stellen of ik (nog) wel zwanger ben. Maar dat maakte volgens de assistente niet uit.

Ik hou er voor mezelf maar rekening mee dat het niet goed is, dan kan het ook niet zo tegenvallen. Ik zie er wel een beetje tegenop...

Deel Deze Pagina