test negatief, maar toch het gevoel.............

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door laris21, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zojuist getest, dacht echt dat het raak was maar toch negatief..............dan voel je toch ff zuur. :( Heb vorige keer een cyclus gehad van 24 dagen, was mijn eerste cyclus na stoppen met de pil) en was daarop 2 dagen over tijd. Misschien dat ik nu wel een cyclus van 28 dagen heb, net als toen ik aan de pil was en dat ik over een paar dagen toch posi kan testen. Gek is dat dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, heb ook al bijna twee weken een verhoogde temperatuur, en ik voelde duidelijk wanneer mn eisprong was en kon het zien aan het rekbare slijm, echt om de dag geklust.

En heb o.a. de volg. symp:
    -een witte melkachtige vloed, soms dat het vanonder echt nat
    is :oops:
    -elke nacht een paar uur misselijk wakker liggen
    -slappe borsten
    -vette huid met wat puistjes (normaal dus nooit)
    -veeeeeeel dorst
    -veel dingen vies vinden ruiken en ander vinden smaken
    -klein opgezet buikje.
    -heel veel moeten plassen

Naja we zien het allemaal , voor degene die ook gaan testen, veeeeeeeeeeeeel suc6!

2. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Wie o wie heeft dit ook gehad en dat de test toch nog positief uitviel? Ben pas voor de 2e keer bezig, mag echt niet klagen hoor, maar ben wel een beetje nieuwschierig..............

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ben je al overtijd? Anders gewoon nog even afwachten...meer kun je niet doen... ;)

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik weet dat afwachten een zware taak is, maar ik zie dat je ook nog niet lang van de pil af bent. Ik wil je nu niet teleurstellen ofzo, maar het kan evengoed zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is, maar ik duim met je mee, dat het anders is, dat je gewoon zwanger bent. Over een dag of 3 kun je nog eens opnieuw testen.

5. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    hey , uitgaande van mijn vorige cycus (24 dagen ben ik nu 3 dgaen overtijd) maar als mijn cyclus gewoon 28 dagen zou zijn (net als toen ik de pil slikte) zou ik morgen ongi moeten worden. Bedankt voor jullie antwoord. gr. larissa

6. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    ik ga hier een antwoord op geven, ik wel je niet het idee geven dat het waarschijnlijk toch positief gaat zijn maar ik deel gewoon mijn ervaring mee:

na het stoppen met de pil is je cyclus blijkbaar de weg kwijt. mijn eerste cyclus was 35 dagen, hierop ging ik dus ook verder de 2de keer.
    mijn testen waren steeds negatief, zelfs op dag 45!
    tot ik eens in een supermarkt stopte omdat ik het wachten beu was en een andere test kocht.
    ik deed hem 's avonds, toen ik thuis kwam van mijn werk (anders deed ik hem 's ochtends: meer kans dacht ik;) )
    ik dacht hem al op te nemen om weg te gooien maar oooh wat zag ik: 2 dikke vette strepen!
    en ik was lekker 7 weken zwanger!

je ziet, het is mogelijk:)

7. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hmmm dat klinkt goed!. Gefeliciteerd in ieder geval en geniet er lekker van! :D
    Heb besloten dat als ik het maandag nog niet ben nog eens ga testen! In ieder geval super bedankt! Maar nog 1 vraagje, had jij ook veel witte vloed? Want dat heb ik dus heel erg........

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    toen ik stopte met de pil heb ik de eerste maanden er echt last van gehad, vele verschijnselen een cyclus die totaal veranderde langere menstruatie vooral pijnlijker dingen in mn lichaam voelen die ik niet kende. Dus ja ieder lichaam kan er zo anders op reageren.
    Je kan niet meer doen dan afwachten en misschien een test doen als je het zeker wil weten. Die heb ik ook wat gebruikt, nu niet meer doe ik echt pas als ik een aantal dagen overtijd ben heb ik besloten.

Wens je veel succes!

Liefs Deesje

9. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    tot hoeveel dagen voor je nod (bidden dat het geen wod ...wel ongestelde dag wordt) kan je je testen? is t echt maar 1 of 2 dagen?

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    dat is het rare van alle dingen die je ziet en voelt... Als je advies vraagt
    is het bij de één dat ze de klacht ook hebben ivm zwangerschap en bij
    de volgende zijn het ontpillings verschijnselen dus daarmee kan het
    altijd alle kanten op :(

Maar succes hoop dat je zwanger bent! :)

11. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Dat is zeker raar, heb nu ook allemaal kleine steekjes bij mijn lies en echt nog heel veel witte vloed, vandaag moet ik ongi worder dus we zullen wel zien! Ga me er in ieder geval niet meer op focussen, maar vind het wel leuk om elke dag even op deze site te kijken. Bedankt voor jullie antwoorden! ;)

12. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nog seeds niet ongi! Uitgaande van een cyclus van 28 dagen ben ik nu 3 dagen over tijd en uitgaande van mijn vorige cyclus(24 dagen) ben ik nu een week overtijd. Test gaf afgelopen woensdag negatief aan, maar toen was ik uitgaande van die 28 dagen nog niet over tijd .

En ik heb dus nog steeds ontzettend veel witte afscheiding wat dus een beetje zoet ruikt. Klinkt wel raar ja, maar het ruikt echt heel zoet niet vies ofzo. En ik heb nog steeds het opgezette buikje, lichte verhoging en s'nachts veel misselijk. Spannend......... heb mezelf voorgenomen als ik het woensdag nog niet ben nog een keer te gaan testen................

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Spannend hoor...ik heb deze;fde verschijnselen...ben alleen niet misselijk.
    maar wel snipverkouden, dus ben al bang dat ik alle verschijnselen verkeerd uitleg.. ;)

14. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Ja voor jou ook je weet maar nooit, zal ook voor jou duimen....

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hoeft al niet meer meis....mijn temp is alweer helemaal omlaag...dus nu is het wachten op de :evil: :evil:

Helaas....

16. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hoi sandra, maar het hoeft toch niet altijd zo te zijn dat je temperatuur toch hoog blijft? Mijn schoonzusje die heeft er ook twee en die had er nog nooit van gehoord, weet het ook niet percies hoor. Voor hoeveelste keer ben je nu bezig? En ben je al vaker over tijd geweest? Ik blijf voor je duimen

17. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Nog steeds niet ongesteld Laris?

xx José

18. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Hey, nee nog steeds niet en nog geen ongikrampen ofzo te bekennen bij mij................Bedankt voor je berichtje!

19. Jose777

Jose777 Actief lid

23 okt 2006
    207
    0
    0
    Spannend ! :D
    Wanneer ga je testen?

20. laris21

laris21 Lid

31 okt 2006
    49
    0
    0
    Alsof de duvel er mee speelt, ben net ongi geworden denk ik ............

Deel Deze Pagina