Wie van jullie heeft voor NOD negatief getest en na NOD wel positief getest? En met welke testen heb je getest?
Ik heb ook pas twee dagen na NOD positief getest, ik heb de testen van kruidvat gebruikt 2v5. Hiervoor omowitte testen, misschien had ik een late eisprong, maar dat denk ik eigenlijk niet. Hoeveel dagen na NOD ben jij nu?
Wij zitten pas in ronde 1 na de pil dus ik weet nog niet hoe mijn cyclus is. Zit nu op dag 28. Ik durf ook nog niet te testen eigenlijk. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
en bij eerdere zwangerschappen wel voor nod positief kunnen testen of bij alle zwangerschappen pas na nod positief? Ik zit vandaag alweer op dag 41. Positieve ovutest gehad op maandag 25 juni. In het ergste geval dus pas woensdag 27 juni mijn ei gehad. Dat is vandaag 14 dagen geleden. Afgelopen donderdag een negatieve test gehad en gisteravond om 19 uur getest met een paar druppeltjes (hoefde eigelijk niet te plassen) maar ook negatief. Maar als ik nu naar die test kijk lijkt het of er een minimaal vaag 2e streepje staat. Bij de andere zwangerschappen had ik steeds 2 dagen voor nod al een wat duidelijker 2e streepje dus vandaar mijn vraag.
Ja weet je ... ik werd erg snel zwanger en dan kun je je ei zo gek hebben he... Ik teste bij de eerste pas eens na 4 dagen overtijd hahahah bij de tweede moest ik 9 dagen wachten...maar van een nod kon ik niet eens spreken snap je? Laat je test eens zien?