Allereerst wil ik zeggen dat ik een hoop dingen waar de modjes bij ingrijpen heel goed kan begrijpen. Maar de laatste tijd lijkt alles om een poep en een scheet niet meer te mogen. Misschien ben ik de enige die het zo ziet hoor, maar hier een paar voorbeelden van mijn hand. Topictitels die gewijzigd worden, vaak ook niet eens naar een handige naam. Een ouder topic van mij veranderde finaal in een rel, omdat de naam naar iets gewijzigd was wat nogal, uhh, racistisch overkwam. Als het om andere topic's gaat baal ik ook als een stekker, want ben ze 9 van de 10 keer kwijt. en dan topic´s die zonder waarschuwing plotseling verwijderd worden, kennelijk heeft iemand anders gister een topic van mij omhoog gehaald. Dit was niks meer dan een situatiebeschrijving, op een wat leukere manier. Kennelijk werd dit afgedaan aan als blog, want het topic is zonder pardon verwijderd, wat dus zwaar balen is. Want wou dat ´´stukje´´ even opslaan. Verwijzingen naar mijn blog in de handtekening. Mag dus ook niet meer, omdat Adsense bij mij aanstaat. Op deze manier maak ik dus reclame??? Wat mij opvalt is dat het bij een hoop andere mensen wel getolereerd wordt, maar bij mij word alles hals over kop verwijderd. Als er dan blog's uit de lounge verwijderd moeten worden, verwijder dan ALLES van IEDEREEN en niet alleen van mij. Als er niet meer doorgelinkt mag worden naar een persoonlijke blog, doe dat dan bij IEDEREEN ipv alleen bij mij. Het begint er op te lijken dat er met twee maten wordt gemeten. En alsof er op elke slak een zoutje gelegd wordt. Waar ik ZP voorheen zag als een lekkere open minded site, lijkt het nu alsof er geen enkele tegen of inspraak van leden wordt getolereerd en dat gaat me een beetje tegenstaan. En waarom ik dit hier plaats? en niet via PB doe, is omdat ik benieuwd ben of er meer mensen zijn die erover denken.. Niet om de modjes af te vallen, maar ook jullie moeten opstaan voor eventueel kritiek toch?
nou loop helemaal met je mee...ze zijn de laatste tijd erg bezig..uberfanatieke mods die alles wijzigen of aanpassen..sjah...je mag hier niks meer..beetje jammer..#geitewollensokkentypetjes
Ah ja joh, hou maar op. Heb op heel wat forums gezeten maar een mod team zoals hier ben ik nog nooit tegengekomen (zo onprofessioneel). En dat voor zo'n groot forum, onvoorstelbaar. Maar maak je niet druk, je kunt er toch niks aan veranderen.
Ik het alleen maar met je eens zijn. De laatste tijd wordt er echt met 2 maten gemeten dat is gewoon overduidelijk. De meest onzinnige topics mogen wel, maar als ik eenzelfde soort topic plaats mag het ineens niet... Dat topic wat omhoog gehaald was kwam volgens Marnat door haar. Die had daar in gereageerd. Ik ben alleen bang dat het beheer dit topic ook wel zal sluiten in plaats van kritiek eens serieus te nemen.
Ik ben het ook met je eens.. Het lijkt wel alsof er altijd wel iemand de sjaak is en nu ben jij dat. Lullig hoor.
Klopt inderdaad, Marnat had hem omhoog gehaald, maar logisch natuurlijk. Ze zag er geen kwaad in. Ikzelf eigenlijk ook niet.
Vind het wel jammer dat er soms zonder bericht een topic word gesloten. Zodat TS niet eerst een antwoord kan geven over het hoe en waarom. En waarom worden blogs als reclame gezien? Het is toch geen ander forum of iets wat verkocht word? Ik dacht altijd dat dat wel mocht? Want knutselblogs etc worden nog wel in handtekeningen toegestaan..
ja ze zijn de goedheid zelve..kunnen niets verkeerd doen..alleen maar anderen..en nu ben jij t pispaaltje partyrocker..wie zal het volgende maand zijn. blegh amateurssss/vriendjespolitiek
Nou het valt me op dat dit trouwens redelijk actieve leden zijn, waar de advertenties of linkjes wel worden toegestaan, het lijkt me stug dat de modjes er dan overheen kijken? Of het niet zien. Zelfs IK zie ze zeven keer op een dag voorbij komen.
ohja...en er zijn er meer die reclame maken.via hun handtekening..ook.voor sieraden enz...waarom mag dat wel dan?? #2maten!!!
Ik zag er idd geen kwaad in. Moet dat dan ? Ik las het eerste stukje en leek wel of ik het zelf had geschreven . Vandaar ik er ook op regeerde hier gaat het soms net zo. En weet je ben het met je eens . Kijk maar eens goed het stuk staat er nog maar op slot , en mijn stukje dat ik schreef is weg. Ik snap hem ook niet meer .
Nee natuurlijk hoef je er ook geen kwaad in te zien. Er was niks kwaads aan dat hele topic. ... Het gaat allemaal een beetje vaag de laatste tijd, maar volgens mij creëren de modjes veel onvrede, en zijn ze er zelf blind voor.
Beste Partyrocker, Jammer dat je ervaart dat we met twee maten meten want dat proberen we juist niet te doen. De regels van Zwangerschapspagina.nl gelden voor iedereen. We zijn alleen voor een groot deel afhankelijk van de meldingen die we krijgen om die regels te handhaven. We kunnen onmogelijk elk bericht wat geplaatst wordt controleren! Als er iets op het forum staat wat niet voldoet aan de regels betekent dat niet dat we dat tolereren en dus met twee maten meten, dat betekent dat we dat niet gezien hebben. Kom je dus iets tegen, meld het dan. Door een bericht omhoog te halen wat niet voldoet aan de regels vestig je de aandacht op dat bericht waarop het gemeld wordt en wij actie ondernemen. Om Zwangerschapspagina.nl gezellig en overzichtelijk te houden hebben we regels opgesteld waar je mee akkoord bent gegaan toen je lid werd. Als je het niet (meer) eens bent met die regels is Zwangerschapspagina.nl wellicht niet (meer) jouw forum, dat kan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl