Maar waarom niet de TP of andere leden de kans geven om nog 12 of 24 uur te reageren voordat een topic gesloten word? Ben vaak een stille meelezer, maar ik snap soms ook niet waarom een topic gesloten word. Moet dan iedereen die niet snapt waarom een topic gesloten word, of willen antwoorden op de reactie van het beheer, het beheer een pb sturen? Je hoeft het topic niet eeuwig open te laten staan, maar ik vind dat je mensen wel de kans moet geven om te reageren op wat er gezegd word, voordat een topic gesloten word. En vooral als het gaat over vragen naar het beheer toe, waar op gereageerd wordt door het beheer en daarna word gelijk het topic gesloten. Wat nou als je het antwoord gewoon niet snapt? Ik denk dat er een middenweg gevonden moet worden. Daarnaast vind ik inderdaad dat ze één lijn moet trekken. En ik snap ook dat het beheer vooral afhankelijk is van wat mensen hun melden, maar er word door moderators gereageerd op een topic die gelijk is aan een topic wat eerder gesloten of verwijderd is. Dus daarin is het beheer niet consequent..
Dankzij een jaloers persoon hier op ZP mag ik mijn niet commerciele weglog nu ook niet meer laten zien. Ik heb nooit mijn sieraden verkocht of willen verkopen...daar was het weblog niet voor. Geen contactadres en geen naam...alleen plaatjes. En bedankt ( je weet vast wel wie je bent) :x Karma is een bitch....daar hoop ik dan maar op En nu laat ik het rusten
Mijn weblog was overigens niet toegestaan omdat ik Adsense aan had staan. Nu adsense uitstaat, mag ik dus wel weer linken. Die 50 cent per dag kan ik ook wel missen .
Wat ingewikkeld allemaal! Waarom niet gewoon alle niet-commerciële weblogs toestaan in onderschrift/als link?
Bosi sorry ik heb jou blog er idd bij gehaald. En het was niet mijn bedoeling om hem te late sluiten! Sorry daarvoor! Ik had alleen in een pb naar het beheer gevraagd waarom jou blog wel mocht en die van partyrocker niet. Nogmaals sorry niet mijn intentie geweest dat je hem wg moest halen! Was alleen heel erg benieuwd wat dan het verschil was. En had dus niks met jaloezie te maken
Ik ben al heel wat jaren lid en er is een duidelijk verschil tussen " vroeger" en nu. Vroeger kon er meer, mocht ermeer. Waarom, geen idee maar jammer is het wel. Kritiek wordt snel in de kiem gesmoord topics geslote voor je het weet. En dat nu gewone blogs niet meer mogen is de volgende stap... Rniets aan te doen helaas. Slikken en doorgaan is het wil je hier nog blijven lezen en schrijven.
Vandaar dat ik ook eerlijk zeg dat ik het gezegd heb en absoluut niet met de bedoeling dat hij ook weg moest. Niet fair dat iemand anders de schuld krijgt van iets wat ik gedaan heb.
Als het doel van een onderwerp het optimaliseren en duidelijk krijgen van de regels van Zwangerschapspagina.nl is dan zullen we het topic nooit sluiten. Daarom is dit topic tot nu toe ook nog open. Zodra de chips, popcorn en cola erbij gehaald wordt of er niet op een respectvolle manier gereageerd wordt dan sluiten we een topic. Daar hebben we geen zin in. We doen samen met de moderators ons uiterste best om alles in goede banen te leiden op Zwangerschapspagina.nl. V.w.b. de links naar blogs, volgens de regels mag je alleen verwijzen naar persoonlijke blogs of homepages zonder advertenties, waar je niks verkoopt of aanbiedt. Als je blog daar niet aan voldoet dan wordt hij verwijderd met uitleg. We hebben hiervoor gekozen om jullie toch de mogelijkheid te bieden te verwijzen naar een blog of site. Toen we hiervoor kozen realiseerden we ons dat er een grijs gebied is en daar proberen we met de grootste zorgvuldigheid mee om te gaan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Geloof meteen dat je het zo niet bedoeld hebt, dit is gewoon een gevolg van de verwarring die ontstaan is door het lukraak toepassen van "de regels" lijkt mij. En idd vervelend dat anderen hier nu ook weer de dupe van zijn. Hopelijk kan het beheer/de mods hier nog een keer serieus naar kijken en alsnog eenduidige en wat soepeler (!) regels opstellen hieromtrent, die dan ook consequent worden toegepast.
Ja ik doe het dus puur voor mijn hobby en bijvoorbeeld alle hobby blogs mogen nu wel Ik vind dit dus echt wel gemeen Misschien moet ik maar een hobbyblog maken?
Nogmaals sorry het is echt niet mijn bedoeling geweest! Edit : Ik ben van mening dat een blog mits het niets met verkoop of een ander fora dan ook gewoon toegestaan mag worden. Of alles wel of helemaal niks. Schrijven is nl ook een hobby..
Ik vraag me dan idd nog steeds af waarom bossi's link niet mag.. Ik keek daar regelmatig en er was niets commercieels aan.
Ik vind dat jullie continu verwijzen naar 'de regels' alsof het Nederlandse wetgeving is. Jullie hebben de regels zelf bedacht, dus moet je je er niet op deze manier achter verschuilen. Misschien is de conclusie niet dat een regel het verbiedt, maar dat bepaalde regels eens geevalueerd en in heroverweging genomen worden. Tenslotte zijn de leden hier jullie brood op tafel. Dit uiteraard gezegd hebbende met inachtneming van alle denkbare respect voor het mod-team.
Ik heb een melding gemaakt van een bericht waarin een echobureau in lommel helemaal opgehemeld wordt inclusief een link. Ik zie dit als reclame, heb melding gemaakt met de vraag of dat geen adverteren is en heb tot op heden nog geen antwoord gehad. Waarom mag dat wel en een link naar hobbyblog met leuke kettingen waar iemand (terecht) trots op en en gewoon wil showen niet? Even ter aanvulling, zulke aanbevelingen voor echobureaus en degelijke storen mij totaal niet, begrijp het gewoon niet
Maar wat is dan het verschil dat Bosi haar blog niet mag en een knutselblog wel? Ik zie bij beide blogs ,dat iemand graag haar hobby wil delen toch? Waarom zijn jullie hierin dan niet consequent?
Beste Zinaa, De regels is het enige wat we hebben om op terug te vallen. Als iedereen dezelfde waarden en normen zou hebben dan zouden regels niet nodig zijn maar helaas is dat niet zo. De regels zijn er niet op komen wapperen. Die zijn de afgelopen jaren zorgvuldig samengesteld om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van hoe wij het willen op Zwangerschapspagina.nl en ons doel w.b.t. Zwangerschapspagina.nl te waarborgen. We begrijpen dat niet iedere regel bij iedereen past maar wat we zeker weten is, dat als je Zwangerschapspagina.nl gebruikt waarvoor hij bedoeld is: het delen van informatie het helpen en steunen van elkaar het leren van elkaars ervaring het steunen in moeilijke tijden het samen vieren van een zwangerschap het samen verdrietig zijn als een zwangerschap eindigt in een miskraam etc etc dan overtreedt je vrijwel nooit een regel. Gebruik Zwangerschapspagina.nl waar ze voor bedoeld is. Doe op een leuke, respectvolle manier mee, probeer je aan de regels te houden dan weten wij zeker dat je een leuke tijd hebt op Zwangerschapspagina.nl waarin je veel kennis op kunt doen, vriendinnen kunt maken en andere vrouwen kunt helpen. Beste Appeltjes, Dit is een vervelende situatie die wellicht het beste uitgelegd kan worden door degene die bij ons heeft aangegeven waarom de website van Bosi niet aan onze regels zou voldoen. Beste moontje2008, Dit is nou dat grijze gebied. We hebben het topic wat je hebt doorgegeven bekeken en de ts was niet van dat bedrijf voor zover wij konden ontdekken en hebben het dus niet geïnterpreteerd als reclame maar als enthousiasme. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Het gaat er denk ik om of je direct belanghebbende bent he. Als ik een echobureau ophemel dan mag dat. Ik heb er immers geen financieel gewin bij om dat te doen, ik ben op dat moment gewoon een zeer tevreden klant. Als ik echter mede-aandeelhouder ben van die praktijk is het een ander verhaal.