Maar waarom laat je haar dan geen antwoord er verder op geven, sluit het dan niet meteen! Dat is ook erg irritant moet ik je eerlijk bekennen. Forum regels worden mogelijk aangepast of zijn in de tussentijd aangepast zonder dat wij hier zelf toestemming voor hebben gegeven. Is dat mogelijk aan de orde?
Tnx PCOmama. Het begint een beetje lijken op een dictatuur hierzo. Maar goed, IK haalde dat topic niet naar boven, dus waarom word IK er dan op afgerekend. Ik vind het ook een beetje flauwtjes dat leden (en vooral de oudere leden) geen commentaar mogen leveren, want dan worden de topics gelijk gesloten. Het lijkt mij dat jullie ook open moeten staan voor meningen van de leden, want volgens mij beperkt de onvrede zichzelf niet alleen tot mij.
Moet zeggen dat ik het hiermee eens ben. Snap niet dat een topic direct gesloten moet worden? TS heeft nog niet eens zelf weer kunnen reageren na het antwoord. Op een forum hoor je toch vrij te kunnen discusiëren?
Dat vind ik dus ook. Alleen zodra het niet in hun straatje past dan mag je niet discussiëren blijkbaar.
Tsjah, zo ben ik er ooit ook vanaf geknikkerd hoor in 2007/2008 door de mods.... en waarom!! Ja dat was een drama verhaal....meisje deed voor dat ze zwanger was en was bevallen (veel te vroeg) ik vermoedde al dat het niet pluis was het hele verhaal..en ben gaan speuren...en jawel hoor, in juni 2007 kwam het aan het licht..ik was net bevallen...nou geloof mij...PISLINK was ik...maar dat mag dan niet... Maar goed, de mods lijken in die zin inderdaad 'erger' te zijn geworden. ik ben het soms wel met ze eens, maar ik zie niets anders dan reclame links op de handtekeningen van bepaalde dames, maar ik ben dan niet zo ene trut die dat meld...who cares.... maar schijnbaar maakt het dus wel uit ...
Beste PCOmama, Hij wordt gesloten omdat het forum "over deze site" niet bedoeld is voor discussies. Het forum 'Over deze site' is bedoeld voor mededelingen vanuit het beheer van Zwangerschapspagina.nl en voor vragen, opmerkingen en/of suggesties omtrent het gebruik van Zwangerschapspagina.nl. Niet over het beleid van Zwangerschapspagina.nl. De regels zijn in de afgelopen 7 jaar zeker aangepast en uitgebreid maar de regels waar we het nu over hebben bestaan al sinds 2005. Aanpassingen en uitbreidingen worden trouwens gecommuniceerd in dit forum. Toen je lid werd van Zwangerschapspagina.nl wist je dat berichten verwijderd konden worden, je wist bijvoorbeeld ook dat discussies en onderwerpen over waarschuwingen, geblokkeerde gebruikers en over het verwijderen, aanpassen, sluiten of verplaatsen van berichten en onderwerpen niet zijn toegestaan. Als dergelijke regels niet bij je passen moet je geen lid worden als je er toch voor kiest om lid te worden dan vinden wij dat je je moet houden aan die regels. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl