pil en bloeding

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Young Flower, Jan 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Hallo,

Ik heb een vraagje. 2 maanden geleden ben ik van ons 2e zoontje bevallen. ik ben na 1 week al met de pil begonnen. echter ben ik in de eerste week 2 pillen vergeten. die maand hebben we het wel ook nog met cd gedaan voor de zekerheid.

Nu is het zo dat we bij de 2e strip in het heetst van de strijd de cd vergeten zijn. nu heb ik al meer dan een week vage klachten. ik heb getest en heb steeds hele vage streepjes die wel steeds iets donkerder worden.

Nu is dit mijn stopweek en ben ik wel gewoon ongi geworden.

Mijn vraag is dus kan het zijn dat ik gewoon ongi wordt ivm de pil en toch zwanger ben of heb ik nog posi testen door mijn laatste zwangerschap?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi YoungFlower,

de kans dat je zwanger bent als je eenmaal de pil vergeet is klein, maar inderdaad wel aanwezig. Als de lijntjes op de test donkerder worden zou het wel kunnen dat je weer zwanger bent. In principe heb 2 maanden na je zwangerschap geen positieve test meer. Ik zou als ik jou was via de HA bloed laten prikken volgende week, dan weet je het zeker.

Groetjes Brigitte

Share This Page