He meiden, Misschien is het helemaal niet gek, maar ik kom er even niet meer uit en ik hoop dat iemand wat wijsheid voor me heeft! Alvast bedankt voor het meedenken!! Normaal zit het zo: vanwege PCO ben ik met de tweede ronde clomid bezig. in de eerste ronde kreeg ik mijn ei op CD 21. ik temperatuur en gebruik ovu-testen, beiden methodes die tot nu toe altijd netjes mij ei voorspelde. daarnaast krijg ik vlak voor mijn eisprong altijd gevoelige borsten, ook niet te missen en altijd het geval geweest! tot nu toe nog duidelijk maar deze ronde snap ik het niet meer: ovulatietest was duidelijk positief op CD 17, dus ik verwachtte mijn ei (paar) dag(en) daarna. maarrr geen gevoelige borsten en temperatuur is niet gestegen sindsdien. kortom: wel LH-piek en geen ei. had dus mijn hoop deze ronde al opgegeven. maar sinds vandaag zijn mijn borsten gevoelig en lijk ik ook wat ei-pijn te hebben... precies zoals vlak voor een eisprong kortom: kan je een week na je LH-piek alsnog een eisprong hebben??
een positieve test is helaas geen garantie dat je eitje ook daadwerkelijk springt. dus het kan zijn dat je een positieve test hebt, maar hij springt niet. in dat geval probeert je lijf het na een poosje weer. het kan dus heel goed dat jij nu tegen een eisprong aanzit. heb je nog weer getest? ik merk het ook aan mijn borsten en dan vooral mijn tepels als mijn ei geweest is. dit samen met een temp.stijging is voor mij de bevestiging dat ie geweest is. dus geef de hoop nog niet op hihi! ik denk dat ie er nog aan komt! succes met alsnog klussen!
dankjewel voor je reactie ik heb afgelopen dagen ook nog ovutesten gebruikt en deze waren allemaal negatief.. geen LH meer te bekennen dus! ik hoop natuurlijk alsnog op een verlaat ei, maar weet niet of het valse hoop is. succes met zwanger worden, zie dat je helaas ook een mk hebt gehad ik zit net ook nog even verder te zoeken op internet en krijg nu het idee dat ik misschien een persisterend follikel heb en/of een cyste ontwikkel. dat mijn follikel is doorgegroeid, ei dus niet gesprongen, maar groter is geworden. ga me meteen zorgen maken :S iemand daar ervaring mee??
ik heb het ook gehad, dat ik eerst een behoorlijk positieve test had, daarna een paar dagen heel licht. en toen werd ie weer donkerder. dus geef nog niet op, het kan echt nog.
Hallo, Je eitje kan inderdaad later springen dan de ovutest aangeeft hoor. Daarnaast heb je clomid gebruikt dus dan is het helemaal niet zeker Moet je geen porgesteron prikken om te kijken of je een eisprong heb gehad? Heb je geen FM echo's omdat je clomid gebruikt? Bijgaand een link naar een clomid ovulatie calculator. Clomid Ovulation Calculator - When Am I Fertile? | BabyMed.com Overigens is het algemeen bekend dat als je aan clomid ben dat een ovutest vals positief kan uitvallen Je zet in je vorige ronde CD21 je ei te hebben gehad..Ben je toen ook 14 dagen daarna ongesteld geworden? En ook een cyste kan een ovutest positief laten uitvallen. Ik zou gewoon door klussen...En is er dan ook een mogelijkheid dat je zwanger bent, of dat de innesteling nu plaats vind? Hoe wordt je gevolgd door de gyn? Ik ben een clomid gebruiker dus vandaar de vragen
he jazz, feli met je zwangerschap! en dank voor het meedenken als mede-clomid slikker. clomid lijkt de hele boel wel beetje door de war te gooien he.. dacht dat ik mijn lichaam inmiddels wel kende vandaag ben ik bij de gyn geweest; in principe hoefde ik niet meer gevolgd te worden omdat het eerste maand gewoon goed ging. maar net toch een echo gehad. daar zat een grote lege holte zonder ei (het corpus luteum/gele lichaam). ze kon niet echt zeggen wat dit kon betekenen in combinatie met de symptomen.. misschien vorige week toch een eisprong, misschien nu een eisprong gehad of misschien ook helemaal niet. wel bloed geprikt, en daar hoor ik volgende week de uitslag van. nog even geduld dus. voor de zekerheid hebben we net nog maar geklust, voor het geval het ei net gesprongen was! wil geen kansen missen natuurlijk . wel opvallend was dat deze gyn erg stellig zei dat ze aan temperaturen geen boodschap had, ook al doe ik het al jaren en kan ik daarmee altijd (achteraf) mijn ei voorspellen.. als het niets zou zeggen waarom doen heel veel vrouwen het dan zou je denken! het zwanger worden bestaat soms uit zoveel frustraties en geduld, dat ik er bijna een soort van weddenschap van wil maken om het nog leuk/luchtig te houden ben benieuwd wat jullie denken wat er gebeurd is : a) geen ei b) ei na LH test of c) laat ei na symptomen
weet niet of iemand dit nog leest, maar dan kan ik het in ieder geval even van me afschrijven... ik zit in zo'n onzekerheid en ik word echt helemaal gek van mezelf!!!! borsten zijn nog steeds gevoelig en ik heb geen idee waarom. nooit eerder zo lang gehad, behalve tijdens mijn zwangerschap, maar toen pas na 6 weken ofzo... maar ik weet niet eens of ik uberhaupt wel een eisprong heb gehad! het lijkt wel of ik echt nergens anders aan kan denken.. ik hoop het zo erg dat het een keer weer raak is en deze keer blijft plakken en de verdere mmm ons bespaard blijft. en terwijl ik dit type denk ik ook aan al die vrouwen die dat niet bespaard blijven... pff, echt respect voor jullie. vrijdag ga ik testen en hoor ik mijn bloeduitslag, dus dan weet ik in ieder geval meer.. maar het gevoel bekruipt me dat het ook wel eens raak kon zijn.. kan dat uberhaupt zonder temp stijging..? zitten er hier nog meer meiden in onzekerheid en spanning??