Vitaminenpreparaten of andere dingen die vruchtbaarheidskans beinvloeden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lucky7, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ik slik al een tijdje foliumzuur uiteraard. Maar nu ben ik overgestapt naar de etos "zwanger worden"vitaminepreparaat waar ook foliumzuur in zit.

Zou dit de vruchtbaarheidskans wat vergroten? Wie gebruikt dit ook?

En voor mijn vriend? Kan hij wat extra's slikken om de zaadkwaliteit te verbeteren? Hij drinkt al minder koffie, minder alcohol. Maar is er nog wat anders?

Hij is al 38, dus misschien is de zaadkwaliteit verminderd? Geen idee, heb ik ook ergens gelezen. Zelf ben ik ook al 32, dus we zijn niet de jongsten meer.

2. jusyalady

jusyalady Lid

14 mrt 2009
    14
    0
    0
    Ik zou het eerlijkgezegd niet weten...volgens mij is de beste methode een kadotje van moeder natuur...er dus niet te veel mee bezig proberen te zijn en in je vruchtbare periode lekker genieten van elkaar. Ik denk wel dat het zeker geen kwaad kan om bewust en gezond te eten, en idd foliumzuur. maar nogmaals dit is meer ijn eigen beleving, misschien zijn er mensen die er echt verstand van hebben hier.

Hoop dat je snel zwanger wordt!!

groetjes just a lady

3. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    OKe dankje. Las ook weleens dat er wat dingen waren om alles zo optimaal mogelijk te maken namelijk.:)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik ben bij een homeopaat geweeest. Maar ik meoot zeggen dat dit voornamelijk te maken had met het feit dat mijn cyclus na al die miskramen even het padje kwijt was.

Persoonlijk denk ik dat rustig blijven het beste suplement is;)

5. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heeft dat bij jou enig effect gehad? (het bezoekj aan de homeopaat) Mijn cyclusis ook niet meer de oude na de miskramen, onregelmatig en erg late eisprong.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja mijn cyclus is weer normaal op gang.. en ik voel me ook beter. Minder moe en narrig
    Als je zoekt naar een geregistreerd homeopaat worden vaak de consulten en medicijnen ook vergoed!

7. dianapl

dianapl Actief lid

31 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik ook foliumzuur. Etos zwanger pillen niet heb ergens gelezen dat bij heel veel vrouwen de cyclus langer word daar door. Als je een normale cyclus heb dan zou ik het niet slikken..

Sinds kort neem ik tarwekiemolie en magnesium tabletten. Ben nu al 18 maanden bezig en probeer nu gewoon alles uit voor dat we eind oktober naar de dokter gaan.

8. lucky7

lucky7 Lid

29 sep 2011
    65
    2
    8
    NULL
    NULL
    Oke dankjewel. De Etos zwanger worden pillen verlengen soms de cyclus? Oh dat wist ik niet... Als het op is, dan misshicen toch maar niet meer halen. Ik wist ook niet zo goed wat ze echt doen.

Tarwekiemolie waarvoor gebruik je dat?

En de magnesiumtabletten dan?

Alvast bedankt weer!

9. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Tarwekiemtabletten is voor de innesteling..

en de magnesium, daar ben ik ook wel benieuwd naar?

10. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    Verhoog je kans op een meisje!

Om de kans op een meisje te verhogen, moet je voeding arm zijn aan kalium en natrium maar rijk aan magnesium en calcium. Je eet dus, met andere woorden, best veel melkproducten maar je vermijdt beter zout.

hahah dat zou het zijn!

11. Jes0609

Jes0609 Lid

3 apr 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    #11 Jes0609, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Ik ben in een natuurwinkel gegaan voor informatie wat mijn man zou kunnen bijnemen voor de vruchtbaarheid te stimuleren.
    Ze hebben mij zink en vitamine E aangeraden.
    Nu nog afwachten of het echt helpt...
    Ik weet wel dat de man van mijn collega een maand zink had ingenomen en de maand erop was zij zwanger, toeval of niet, het kan in elk geval geen kwaad.

Deel Deze Pagina