zwanger met mirena??? help!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by denise23, Jun 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ik ben op 20-01-2013 bevallen van onze tweede dochter. bij de nacontrole 6 weken later heb ik weer een mirena laten plaatsen. ze heeft hem gezet maar zei wel dt mn bm nog vrij groot was (9cm) dus dat het kon zijn dat de spiraal eruit kwam.. ik moet wachten op de controle echo 6 wkn nadien en als dat goed was zou hij veilig moeten zijn... bij de echo zat het goed.
    ik was sinds het plaatsen van de spiraal nonstop ongesteld.. echt heftige bloedingen en steeds zaten er maar 2 dagen tussen dat ik niet ongesteld was.. nu sinds een week of 4 verlies ik helemaal geen bloed meer! ik hou veel vocht vast en mijn buik is opgezet en voelt ook aan.. ik begin dus te twijfelen of ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn?
    wie herkent deze klachten of weet iemand misschien wat het anders zou kunnen zijn?

ik heb 2 zw tests besteld via internet en die komen hopelijk zometeen met de post! ik heb wel mijn ochtendurine opgevangen zodat ik daarmee kan testen..

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    noord-brabant
    niemand? :(

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Ha!
    Toevallig heb ik gister een topic geplaatst! Staat in zwangerschapstesten en ovulatietesten!
    Ik ben benieuwd naar je test

4. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    Hee meid ik heb geen ervaring me een spiraaltje sorry..
    Maar je hebt natuurlijk nog steeds veel hormonen in je lijf van de zwangerschap dus wie weet speelt dit ook nog mee...
    En dat je nu geen bloed meer verliest wil in mijn ogen niet gelijk zeggen dat je ongesteld ben. Kan ook nu eindelijk allemaal in rustiger vaarwater komen! Maar gewoon even testen dan weet je het zeker meid!! Laat je het even weten!
    Succes

5. Icnurse

Icnurse Actief lid

Jun 11, 2012
    282
    0
    0
    Haha ik heb ook nog hormonen haha de zin " wil in mijn ogen niet gelijk zeggen dat je ongesteld bent" moet natuurlijk zijn "zwanger" !!
    Haha ;)

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb na de bevalling van mijn zoontje in 2011 een mirena laten plaatsen. Ik heb een tijd lang gevloeid en daarna constant bruinverlies. Toen dat eenmaal stopte was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was, ik heb tot tweemaal toe een test gedaan, maar (gelukkig) beide keren negatief.

Ik heb van meerdere vrouwen gehoord dat zij ervan overtuigd waren zwanger te zijn terwijl zij een mirena hadden.

7. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Zo Denise, das heftig als dat zo is. Het zal vats zo zijn dat de mirena nu rustiger is. Met Mirena wordt je volgens mij ook wenig tot niet ongesteld, dus wat dat betreft.
    Gewoon testen als ze er zijn, maar het is vast niets. (ik duim voor je, of wil je juist dat er toch iets zit?

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    noord-brabant
    hey babke! nee ik ben gelukkig met onze 2 meisjes en het ziekenhuis heeft me afgeraden nog eens te bevallen vanwege de risico's die eraan vast hangen dus dat zou ook nog eens een probleem zijn....
    hoe is het met jou? morgen testen?

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Ik denk niet dat je zwanger bent. Na je bevalling kan je nog heel wat "ik lijk wel zwanger"symptomen hebben, zeker als er ook nog eens de hormonen van de Mirena bijkomen.
    Daarnaast is de Mirena zeer betrouwbaar.

10. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja klopt, niet helemaal denk ik. donderdag is mijn nod. Maar ga pas zaterdag testen. Ik durf niet eerder. Heb overal last van, maar kan ook allemaal pms zijn. Je wordt sceptische na verloop van tijd merk ik.;) Heb al 6 maanden niet meer getest, goed he? :D

Dan hoop ik dat je neit zwanger bent, en gezien de reactie van de andere zal dat ook wel niet zo zijn.

11. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Hoi Denise, had je nog een test gedaan?

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

Oct 29, 2011
    1,229
    0
    0
    noord-brabant
    Pff het was gelukkig negatief!<maar wat vreemd dat ik dan toch die klachten heb??

13. Bri

Bri Niet meer actief

Dat lijkt me een opluchting!

Ik heb met mijn mirena eerst een paar maanden nonstop gebloed, dat werd geleidelijk minder en sindsdien heb ik geen bloeding meer gehad. Nou ja, een heel klein beetje bruin heel af en toe. Dat is heel normaal met dit spiraaltje.
    Verder kan het spiraaltje een hoop hormonale klachten geven, ondanks dat de dosis hormonen heel gering is. Je gevoeligheid daarvoor kan best veranderd zijn na je zwangerschap.

Share This Page