Ik zal even mijn verhaal uitleggen: ik ben op 21-08-08 gestopt met de pil, daarna een cyclus van 27 dagen de maand erop 30 dagen. Ik heb geen klachten van ontpillen gehad. Maar nu had ik dus afgelopen weekend mijn ei, en we hebben flink geklust. Nu heb ik al vanaf woensdag avond telkens lichtroze afscheiding soms is het wat donkerder. Verder heb ik wat gevoelige borsten en ben ik vanaf gisteren misselijk na het eten. zou dit een innesteling kunnen zijn of toch iets anders? Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.
Pfff... geen idee. Het zou innesteling kunnen zijn, ik ken verhalen van mensen die de eerste paar maanden telkens af en toe roze of bruin verlies hadden. MAar het kan ook zo zijn dat het een ongesteldheid is die niet wil doorzetten. WEet je zeker dat je ei geweest is (dus door temp of ovutesten?)
Ik denk het zeker te weten, omdat ik mij eisprong voelde dit voelde ik de andere keren ook. Maar zeker weten doe ik het niet.
Dan is het erg lastig om te bepalen of je echt je ei gehad hebt... er gebeurt zoveel in je buik dat het ook iets anders geweest kon zijn... Het blijft afwachten, vrees ik. Je zou over een paar dagen een testje kunnen doen. Ca. 4 dagen na een innesteling zou je wel licht positief kunnen testen...
O ja sorry ik moest er nog wat bij schrijven: Normaal als ik ongi wordt dan heb ik van die harde schijven in mijn borsten en dat heb ik nu niet. kan een innesteling al 4 dagen na je ei? haha sorry hoor ben een beetje een chaoot
Het zou wel kunnen, 4 dagen na je ei, maar is wel erg vlot. Enneh, neuroot? volgens mij draait dit forum op ons neuroten, haha! Welcome to the club!
hahaha gelukkig ben ik niet de enige neuroot ja afwachten ik weet het, ik zal maandag een test doen dan weet ik misschien meer. hoe lang kan een innestelingsbloeding aanhouden (jeetje wat een woord zeg)
Dat verschilt. Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap wat bruin verlies gehad rond 6 weken. Duurde toen 2/3 dagen... ik al bang voor miskraam, maar alles bleek okay. Dus tja... er is eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen. Helaas! Dat vrouwenlichaam is maar raar...
Ja, musje, ik had dat net zo tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik dacht dat het helemaal mis was. gelukkih was dat niet het geval. Bij mij hield dat 4 dagen aan. Volgens de vk was dat bloed van de innesteling. Dat was waarschijnlijk in de baarmoeder blijven zitten en kwam er later uit als oud bloed ... inderdaad ... ingewikkeld allemaal ! Groetjes, Nikki F
@Kira1985, volgens mij kan dat wel innesteling zijn geweest, maar een paar dagen rozeverlies is daar toch wel weer wat veel voor, volgens mij. Een innestelingsbloeding bestaat meestal uit een drupje helder bloed, dacht ik. Anyway, 't enige wat je uit de onzekerheid kan helpen is nog even afwachten tot je NOD en dan ev testen als de ongie niet komt... Succes met wachten
Na mijn idee kan het alle kanten op je klachten kunnen elke maand anders zijn Ik zou jezelf gewoon niet gek maken ( erme bezig zijn is ook meer klachten hebben) het bloeden kan ook weg komen van een gesprongen ader noem maar op. Het enige wat je kunt doen is afwachten Ik duim voor je dat het raak is maar hou voor jezelf wel een stok achter de deur
Ik weet ook altijd wanneer ik ongi moet worden en wanneer mijn ei is. Om de een of andere reden ben ik echt heel gevoelig voor hormoonschommelingen.
Ja ik voel mijn ei, voelt als flinke steken in mijn buik soms behoorlijk heftig. Ik heb vandaag al de hele dag geen bloed of zowieso afscheiding gehad en de misselijkheid is erger geworden.
Ik heb vandaag ineens steken in mijn onderbuik en pijn in mijn rug. Vorige rondes had ik ook last van roze/bruine afscheiding. Heel raar! Nu nergens meer last van. Heb vorige week vrijdag mijn ei gevoeld en zal nu helaas moeten wachten tot dinsdag of woensdag.
Erg he dat wachten! ik snap het ook niet dat bruin/roze verlies ik heb dat juist niet gehad in mijn vorige ronde's. Ik hoop voor je dat het raak is
Heb jij alleen last van misselijkheid? Ik heb elke keer last van het zuur. Heb ik anders bijna nooit. Ik voel me echt zo anders. Maarja, je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen.
ja je lichaam doet vreemde dingen. Ik heb ook last van mijn borsten steken in mijn tepels. verder heb ik gewoon het gevoel dat het raak is, kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk maar het is een warm gevoel van binnen hahaha lekker duidelijk
Ik herken het wel een beetje. Het valt moeilijk uit te leggen. Ik kan dit ook niet echt aan mijn man verduidelijken omdat ik niet kan beschrijven hoe het voelt.