een vraagje

Discussion in 'Miskraam' started by esther1984, Apr 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik heb vorige week een hele prille miskraam gehad, bij mijn eerste nod is het vruchtje eraf gekomen, maar nu vroeg ik me af, in de week van mijn nod (was vanaf vorige week maandag) als maar heel licht roze bloed verlies gehad, en was ook iedere keer alleen bij het afvegen te zien, maar sinds afgelopen vrijdag, na gemeenschap gehad te hebben met mijn vriend, ging ik naar de w.c. en plaste zowat alleen maar bloed, zo veel, maar heb nu zo'n rare bloeding, mijn nod is eigenlijk al om, maar heb nog steeds heel erg veel helder roos bloed verlies met stolslels, het is geen oud bloed, wat ik normaal bij mijn ,menstruatie heb, ben ook met tijden misselijk, en een zere onder rug, verlies echt al vanaf vrijdag erg veel bloed, maar betekend dat nu ook dat heel mijn cyclus op zijn kop staat, had eigenlijk gisteren een eisprong moeten hebben, maar niet gehad, normaal heb ik een cyclus van 21 dagen, maar moet ik nu rekenen op een cyclus van 28 dagen, om dat mijn nod pas een week later pas door zette.

groetjes

Share This Page