3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad met 13 weken. Heb toen maar een week gebloed. Heerlijk dus! Voor mn miskraam was mijn cyclus altijd 30 dagen en na de miskraam was mn cyclus dus ook gelijk goed en ben ik gewoon weer na 30 dagen ongesteld geworden.... Nu zit ik op dag 33 en ben ik nog steeds niet ongie.. Heb nog geen test gedaan omdat ik het eigenlijk niet durf:S Wat als ik nu toch zwanger ben? Super leuk natuurlijk maar ben toch zoo bang dat het weer mis gaat:S Na anderhalf jaar moet het toch wel een keer goed gaan:S:S
ik denk dat alleen een testje op dit moment duidlijkheid kan geven,meid ...Kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer mis gaat .... dikke kknuuffff
als je een keer een misgelopen zwangerschap hebt doorgemaakt, zul je nooit meer onmiddellijk op een roze wolk zitten. Maar je wilt graag zwanger zijn, dus doe de test en dan weet je meer. Wie weet kun je er meer van genieten dan je denkt! Succes!
Ik zou ook gewoon een test doen! Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Al snap ik je gevoel wel, ik heb ook een mk gedaan, en ik vond het toen ik weer overtijd was ook heel moeilijk om een test te doen. Je weet dan niet zo goed of je blij of verdrietig moet zijn als de test positief is, en als 'ie toch negatief is, is het natuurlijk helemaal deprimerend.
Bedankt voor jullie reacties allemaal... na 36 dagen had ik een test gedaan en die was negatief. die avond kreeg ik ook mn menstruatie.. Heel vaag..... maar ik kan gelukkig wel weer verder