he meiden... 22 jan was mijn NOD toen verloor ik een slijmerig draadje bloed, de dag erop idem de dag daarna ietsje meer de dag daarna nog ietsje meer en de dinsdag was het heftig donkerrood dit hield aan tot woensdagavond en donderdag was het bijna niks meer, vrijdags was het bruinverlies en zaterdags helemaal niks meer! normaal als ik ongi word heb ik een dag dat ietsjes licht roze verlies en de dag erna ben ik toch echt ongi! ik heb ook verschillende tests gedaan voor en na de NOD en die gaven allemaal negtief aan op eentje na die ik uit de prullenbak haalde (cb+) na 8 uur en toen zag ik een even dikke lijn als de horizontale maar in de bijsluiter staat dat je dan geen waarde meer mag hechten aan de uitslag?! dus nog een test nu kv 2v5 en die was negatief maar na dit alles heb ik nog steeds een aantal klachten zoals, maagzuur, pijn onder in buik soms uitstralend na lies en ik ben echt heel moe. ik durf bijna geen test meer te doen, wat denken jullie en wat zouden jullie doen liefs sabsje
ik heb zelfde :s weet ook niet wat te doen , heb 17 testen gedaan , doe nu geen meer xx hou je me op de hoogte?
Zoals ik het lees heb je gewoon een normale ongesteldheid gehad. Dus opzich vind ik het niet vreemd dat je niet positief test. Hoe lang ben je gestopt met de pil? @ Hailey: 17 testen . Geloof dat ik na 5 al was opgehouden haha.
Als je en ongi bent geweest en je test negatief dan kan je er toch echt wel vanuit gaan dat je niet zwanger bent! Die klachten die je hebt kunnen ook ergens anders van komen..
ik ben 1 december 2009 ongesteld geworden, 2 dagen daarvoor negatief getest. 11 dec verloor ik weer wat bloed en dacht dat het kwam door ontpillen. 12 dec werd het wat meer en had ik ook pijn onder in mijn buik, met name links, pijn uitstralend naar mijn been en pijn in mijn schouders. Om een lang verhaal kort te maken: 13 dec lag ik in het ziekenhuis en 14 dec werd ik geopereerd aan een EUG. Dus je kan zwanger zijn, ook al heb je een, voor je gevoel, normale menstruatie gehad. Ik zou het even goed in de gaten houden en als je het niet vertrouwd, langs de huisarts. Succes en beterschap.
Ik zie geen reden waarom je zwanger zou zijn eerlijk gezegd. Je klachten zijn echt geen duidelijke zwangerschapsklachten en die test is na 8 uur pas gelezen! Er staat niet voor niets in de bijsluiter dat je zo'n test binnen bepaalde tijd moet aflezen omdat ie anders onbetrouwbaar is. Bovendien ben je ongesteld geweest en heb je meerdere negatieve testen in je handen gehad. Als je echt zwanger was geweest, dan had de test inmiddels duidelijk positief uitgeslagen.
bedankt voor jullie reacties!! ik heb ook besloten om gewoon weer te gaan klussen en pas aan t einde van de rit maar weer te gaan testen!! al duurt dat wachten zoooooo lang..........! maar t is niet anders!! en veroniqe79 wat is een EUG? ( miss een beetje domme vraag maar weet t echt niet?) xxx sabsje
Maar hoelang ben je dan gestopt met de pil? Misschien ben je nu anders ongesteld als je net gestopt bent.
Een EUG is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar dat kun je niet hebben, omdat je dan juist positieve testen hebt in combinatie met bloedverlies, pijn of er is niks zichtbaar op een echo. Je kunt ervanuit gaan dat je niet zwanger bent, anders had je allang positief getest. Zeker met die van het KV, want die zijn behoorlijk gevoelig. Succes!
hoi hoi meiden, pfff... ben blij dat ik geen EUG heb zeg ik had even op google gekeken en schrok nogal en ging me al vanalles in m'n hoofd halen! maar zoals ik al zei ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben en gaan we maar weer klussen haha ook leuk toch?! en ik ben oktober 2009 gestopt met de pil dus dat is ook nog maar kort! ik weet t!!! liefs sabsje
De kans dat je zwanger bent is heeeeeel klein, dus lekker verder gaan klussen inderdaad! Hopelijk heb je snel een positieve test in je handen, succes!
De kans is idd klein dat je zwanger bent, en mijn verhaal was ook zeker niet bedoeld om je angst aan te jagen. Want het is echt geen pretje. Ik wilde alleen maar duidelijk maken, dat je negatief kan testen terwijl je wel zwanger bent. Als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt, stijgt je HCG nl veel minder snel dan bij een normale zwangerschap en uitstralende pijn naar je liezen kan een van de symptomen zijn. En dat was dus bij mij het geval, ik werd gewoon ongesteld, testte negatief en was toch zwanger. Maar goed, zoals al vaker gezegt, de kans is erg klein. Dus gewoon er vanuit gaan dat je niet zwanger bent en als je klachten niet over gaan, even naar de huisarts.
Als ik zo alle klachten lees, in combinatie met ongesteldheid EN negatieve testen.. lijkt me praktisch 100% zeker dat je niet zwanger bent. Waarom denk je dat je wel zwanger bent?