Hoi Meiden, Snap er allemaal niets meer van en hoop dat er mensen zijn die mijn ervaringen delen. Vorige maanden steeds het gevoel dat... nu eigenlijk niet zo, maar toch weer wel. Je snapt het wel denk ik. Mijn cyclus ik onregelmatig en vorige maand was ie 32 dagen. Nu zit ik op dag 30. Afgelopen vrijdag rood slijm gehad en maandag avond dacht ik dat ik ongi ging worden. Nu is het de afgelopen twee dagen zo ontzettend weinig en dat heb ik echt nooit. Ook blijft mijn temperatuur hoog. 37,5 terwijl ik normaal 36,8 heb voordat ik ong word. Ik wilde eigelijk nog niet testen maar toch maar testje gedaan en die was negatief. Iemand een idee wat ik moet doen en zeg a.u.b. niet afwachten want daar word ik echt helemaal gek van ook al is het waarschijnlijk het enige wat ik kan doen. Zijn er mensen met deze ervaringen en die dan wel of niet zwanger waren????? Alvast bedankt. Jannique
Lijkt me wel een goed teken hoor... Maar ik zal niet zeggen dat je nog enkele dagen moet wachten als je dat niet wil horen
toch is 2 dagen afwachten het beste advies denk ik! Doe dan nog een keer een testje. Ik zal voor je duimen dat hij dan echt positief is..