Ik snap het niet meer!

Discussion in 'Miskraam' started by Juu, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juu

Juu Lid

Aug 3, 2006
    27
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja hoe zit het nu. :(: Eind juli een missed abortion geconstateerd en begin augustus gecuriteerd, alles was goed gegaan. 21 september ben ik keurig op tijd weer ongesteld geworden. Dus op tijd kunnen klussen. Daarna weer lekker labiel geworden, paar dagen zeurderig gevoel in mijn onderbuik gehad, af en toe duizelig, gevoelige borsten, nu zelfs een soort van steken. Volgens de cyclus zou ik 18 okt kunnen testen. Uiteraard gedaan en negatief. Ok zou te vroeg geweest kunnen zijn, afgelopen maandag 23 okt weer getest nog steeds negatief. Toch nog te vroeg misschien? Vandaag getest en nog steeds negatief en niet ongsteld. Wat is dit? Ik snap het niet meer. Beeld ik het me nu allemaal in omdat ik toch graag weer zwanger wil worden? Hebben jullie hier ervaring mee met negatieven testen en uitblijven ongesteldheid na curretage?

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Meis,

Het zou heel goed kunnen dat je cyclus een beetje van slag kan zijn ofzo. Mss nog ff een paar dgn wachten en nog es testen wie weet. En wat de kwaaltjes betreft, je lichaam kan je helaas vreselijk in de maling houden. Maar ik hoop dat je gewoon stiekum zwanger bent ;). En lieverd, als je onzeker blijft gewoon ff de HA bellen en vragen voor een bloedtest of inwendig onderzoek...

Ik had voor mijn 1ste MK een onregelmatige cyclus, daarna was hij regelmatig. Nu heb ik onlangs een 2 MK achter de rug en ben ik nog in afwachting hoe mijn cyclus nu gaat lopen.

3. Juu

Juu Lid

Aug 3, 2006
    27
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmm i hope so! :( Jakkes zo onbevangen als ik was bij mijn eerste zwangerschap en voor de miskraam, zo onzeker ben ik nu. Grrrr. Word hier zoooooooooo ongeduldig van. Maar ja ook daar schijn ik niet de enige in te zijn. Dus inderdaad ik moet nog even geduld hebben, probleem is...............dat heb ik niet. Moet er niet aan denken dat ik zo iedere maand moet afwachten en dan weer tot de conclusie komen dat het niet zo is. En als het wel zo is, zit je volgens mij de eerste drie maanden ook niet lekker, als het al niet langer wordt. Wat kan het toch raar lopen :confused: Zucht. Maar je hebt gelijk...........schouders er onder en gewoon iedere keer weer uitgaan van het positieve. Gelukkig zijn we hier met meerdere die dat probleem delen. Nou Meis dank voor je reactie.

4. Annie25

Annie25 Actief lid

Aug 4, 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hi Juu,

Ik hoop voor je dat je toch weer zwanger bent. Ik weet nog na mijn mk iedere maand toch weer dat gevoel in mijn buik te hebben dat het wel weer raak kan zijn. Maar toch weer de rode duivels op bezoek!

Na een mk zal de onzekerheid altijd groter zijn dan geen mk. Maar blijf vertrouwen in je eigen lichaam hebben.

Veel succes en hoop dat je straks toch een tweede streepje op de test ziet.

Gr. Annie

5. Juu

Juu Lid

Aug 3, 2006
    27
    0
    0
    Noord-Holland
    Inmiddels weer een paar dagen verder, nog steeds niet ongesteld en test nog steeds negatief. Ik heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Borsten lijken iets minder gevoelig, wel af en toe steken in linker borst naar tepel toe en in beide borsten een licht beurs gevoel. Kan het dat de ongesteldheid nu helemaal uitblijft, ik vind het zo vreemd. Zou nu volgens planning ruim een week over tijd moeten zijn. Of kan het zijn (lijkt me haast niet) dat ik wel zwanger ben en ik misschien te weinig HCG aanmaak zodat het door de test niet aangegeven wordt? Schijnt ook wel eens te gebeuren heb ik begrepen. Wie heeft hier ervaring mee en zijn jullie daarmee naar de huisarts of verloskundige gegaan om het te laten testen en was het toen wel of niet positief.

Share This Page