ik kom juist van de gyn nadat ik na 2 weken op en afgaande pijnen een bloeding heb gehad. ze zagen dat ik 7 weken ver was maar maakte zich ongerust over de vorm van het zakje en ook dat ze geen hartslag hoorde. ze vertelde me dat het waaeschijnlijk een miskraam zal worden. ik voel me verloren.
weet iamand hoe lang het bloeden gaat duren en van hoelang ik een curretage moet vragen? zou het miss toch kunnen dat het nog goed komt omdat ik al op andere pagina's heb gelezen dat het hartje pas was te zien op 9w. ik zit met een dubbel gevoel weet iamand iet meer aub
hey lientje sorry dat ik het miss vraag maar wat is een pb'tje? ik ben niet echt thuis in de afkortingen.
Je hebt een persoonlijk berichtje in je mailbox. Die vind je hiernaast links in het menu. er knippert daar een envelopje nu als het goed is. wat naar dat je zulk nieuws krijgt. Als het vruchtje vanzelf afkomt kan je ongeveer een dag of 10 bloeden. Bloed je langer dan moet je de gyn informeren, want dan kan het zijn dat een curretage nodig is omdat niet het hele vruchtje eruit is gekomen. Verder zul je eerst moeten afwachten denk ik of het vanzelf op gang komt. Maar heb je nieet een vervolgafspraak gekregen van de gyneacoloog? anders zou ik als ik jou was even bellen om te vragen hoe en wat. Tis toch wel prettig om even te kijken, zodat je weet waar je aan toe bent. Voor hetzelfde geld is het toch nog goed. Hopelijk heb je er wat aan. Liefs