Ik snap het niet meer!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babii, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Ik snap het niet meer hoor! Doe al een tijdje de persona. Vorige maand had ik een rood lampje en vervolgens een dag later mijn ei.

Echter zag ik toen de ovulatietest steeds donkerder worden qua kleur.

Nu heb ik de laatste menstruatie 9 dagen gebloed. Vandaar is CD13 dus 4 dagen na het stoppen met het bloeden.

Maar........... mijn ovulatietesten zijn gewoon zeer licht. Normaliter heb ik altijd een tweede donker streepje, maar nu moet ik echt goed kijken!

Echter mijn persona geeft vandaag een rood lampje en het linkerstreepje knal eraf. Nu heb ik vernomen dat het linkerstreepje aangeeft dat er oestrogenen in je lichaam zitten....

Maar kan ik er nu vanuit gaan dat er al een eitje aan het groeien is, aangezien mijn persona rood is en ondanks de lichte ovulatietest???

Zucht............... zit te wachten tot me ei komt, dan me menstruatie en dan eindelijk starten met IVF.

Ben benieuwd naar jullie mening.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Blijkbaar weet niemand een antwoord :(???

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    Hoi Babii,

ik heb een tijd de persona gebruikt....
    Hoe lang gebruik je hem? Is je cyclus regelmatig?
    Het kan even duren voor hij je cyclus leert kennen. De persona geeft soms al vroeg een rood lampje om "veiligheid" te garanderen. Het kan dus zijn dat het nog een hele tijd duurt voor je ei komt, maar omdat je bijvoorbeeld vorige cyclus je ei rond deze tijd had geeft ie nu al rood aan.....

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ach wat is regelmatig ;). Ik heb gewoon simpelweg geen eisprong. Althans normaal niet ;).

Afgelopen maanden was hij dus onregelmatig.

Maar hij gaf toen wel dus echt groen aan als er niks gebeurde, maar zodra er een ei ging groeien werd hij rood (weet dit van de follikelmetingen).

ACh we wachten het maar af, ga ervan uit dat er niks groeit. Maar dat moet het wel, want des te sneller ik door kan voor me IVF ;).

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    Sja, hij calculeert dus ook zelf dingen in, reageert niet alleen op de hormonen op de staafjes.....

Hopelijk krijg je snel een donker rechter streepje en kan je door! Succes!

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bedoel dus dat ik de afgelopen 4 rondes ineens wel een eisprong had ;).

Maar goed, heb ook 9 dagen gebloed deze keer.... En vandaag is CD13 dus 4e dag zonder menstruatie.

Laten we hopen dat er wel een ei komt, want anders kan ik niet starten met mijn IVF.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wanneer moet je dan naar het zh voor de uitgangsecho? Als je heb gebeld is dat toch afgesproken en hoef jij je ei niet in de gaten te houden? Normaal zou je rond deze dagen je echo hebben.
    Van de persona weet ik niets af.:)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Je weet toch dat ik niet naar het ziekenhuis hoef ;). Ik ben nog heel niet begonnen met spuiten voor IVF. Ben pas week 43 ingepland ;).

Moet eerst die eigen cyclus afwachten en dan pas beginnen. Maar goed, ze zetten me aan de pil, vervolgens cd4 moest ik ermee stoppen dus heb 3 dagen de pil geslikt.

Heb tot cd9 gebloed en vandaag is het CD14 en is er nog geen ei, dus vrees dat die zoals gewoonlijk helemaal niet komt :(.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oooo, maak je nu niet te druk. Het kan alsnog. En anders mailen dmv fertiportaal. Misschien toch een echo om zeker te zijn dat het goed gaat daarbinnen. ZIJ hebben een fout gemaakt door jou de pil te laten slikken.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, ze hebben inderdaad een behoorlijke fout gemaakt.... Maar lijkt mij dat als je nog bloed en je slikt 3 dagen de pil en daarna niet meer. Vervolgens nog 6 dagen bloed dat er toch een ei gaat groeien?

Zit nu 4 dagen na het stoppen met het bloeden, maar kan best dat er nog iets komt. Hij heeft wel aan (de teststaafje van de persona) dat er giga veel oestrogenen in mijn lijf zitten, want de blauwe streep knalt eraf.

Linkerstreep is oestrogenen bij de Persona en rechterstreep is het LH.

Nou even afwachten...

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    Babii, juist omdat je een ei had rekent hij er nu ook weer op dat ie zo'n beetje nu komt. Vandaar het rode lampje. Dat bedoelde ik.
    En ik bedoelde ook dat ik hoop dat je snel een eitje hebt zodat je door kan....;)

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja i know Deelight, maar mijn eitje varieert nu eenmaal haha. Ik heb inmiddels met de Persona gebeld en hun geven aan:

Hij gaat alleen maar een rood lampje geven als je ook daadwerkelijk vruchtbaar bent. Dus als hij extreem veel oestrogenen meten (wat een eitje dus aanmaakt). En volgens mij klopt het aardig, want mijn eigen ovulatietest begint donkerder te worden.

Zag vandaag ook al een licht streepje rechts op de Persona komen. Van mij mag dat eitje snel komen, want dan kan ik weer verder ;).

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, je maakt wel het nodige mee deze tijd. Ik hoop dat je snel door kan. Dikke knuffel!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou hier nog steeds geen ei!!!!

Linkerstreep van de persona nog steeds aanwezig (meet oestrogenen). Rechts was al die tijd gewoon amper tot niet zichtbaar, maar was vandaag al duidelijk zichtbaar.

Helaas geen ei, niks :(. Wordt er zooo onzeker van... Moet je een ei hebben, komt ie niet en heb je hem niet nodig, komt ie pfffff :x

O ja, hij blijft nog steeds rode lampjes geven.... Dus er gebeurd echt iets in het lichaam, maar wat....

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Och lieffie, je lichaam is echt met je aan de haal aan het gaan. Echt niet leuk!:x Ik hoop zo dat je ei snel zichtbaar wordt.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou............................ Vanochtend stond ik vroeg op en dacht: hij vraagt wel om een test CD18. Nee hoor hij vroeg mooi niet om een test, maar gaf een rood lampje :(.

Wat moet ik daar nu mee? Mag ook niet komen van het zkh voor een meting, pfffff

Zou ie nog om testen gaan vragen, want er is immers nog geen ei gevonden...

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #17 Babii, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    Pfieuwwwwwww!!! Mijn ei is er, hehe! Het duurde even, maar hij is er :D

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    JIPPIE!!!!!!:D:D Ik ben nu even kwijt wat je nu moet doen. Zh bellen?

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahaha nou nee, zou niet weten voor wat ik ze moet bellen :p.

Ik moet nu wachten op een menstruatie en dan pas starten met spuiten voor de IVF. Duurt allemaal een beetje lang :(.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nog steeds wachten..... :(

Deel Deze Pagina