Ik snap het niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Noeska, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Ha meiden, ik zal het proberen kort te houden...

Ben in april 2008 gestopt met de pil, sindsdien een enorm onregelmatige cyclus die het laatste jaar wel enigszins stabieler begint te worden. Soms merk ik mijn eisprong op en soms ook niet. Vorige maand heel duidelijk wel, meer zin in seks, natte afscheiding en de dag erna begonnen mijn borsten zeer te doen, meer last van puistsjes en ik werd inderdaad keurig 14 dagen later ongesteld. Op dat moment waren we nog niet aan het klussen voor een beeb, maar deze maand hebben we besloten ervoor te gaan! Nu zou ik, als ik weer een cyclus van rond de 30 dagen zou hebben, afgelopen weekend weer mn eisprong hebben gehad, maar ik heb niets gevoeld of gemerkt. Wel heb ik op dag 17 (maandag) een klein beetje roze/bruinverlies gehad. Dit heb ik vaker gehad en het is steeds rond dag 17, maar als ik dat heb gehad wordt ik ook steeds pas na 40 dagen of meer ongesteld. Ook heb ik die maanden verder bijna nergens last van. Na mijn eisprong beginnen mijn borsten meestal erg pijn te doen, krijg meer puistjes enz... Maar die maanden heb ik dat dus niet... Wat zou dat kunnen zijn? Eisprong lijkt me dan veel te vroeg omdat ik daarna pas na 23 dagen ongeveer ongesteld wordt en ik voel er verder ook helemaal niets van... Zou ik dan wel een eisprong hebben?

Hoop dat jullie een beetje wegwijs worden in mijin warrige verhaal, maar ik snap het echt niet meer...

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik ben geen vk of ha maar j ehoeft niet altijd je sprong te voelen kan ook ongemerkt gebeuren, ik voel hem idd vaak maar gebeurt ook wel eens niet. in jouw geval zou ik met ovutesten en tempen beginnen, zeker nu je er voor gaat, om het beter in beeld tekrijgen. staat zat op forum

s6

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Nee klopt, ik voel het ook niet altijd. Maar ik vind het zo typisch dat op het moment ik op dag 17 wat bruinverlies heb ik helemaal niets voel en dan pas weer na een dag of 40 ongesteld wordt... Daarom vraag ik me af of ik dan dus uberhaupt wel een eisprong heb. Ik zal wel eens gaan kijken voor ovulatietesten, dat is misschien wel een goeie. Mijn ochtendritme is te onregelmatig om goed te kunnen tempen denk ik.

Deel Deze Pagina