Ik snap het niet meer!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kylie1986, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb 11 mei een curretage gehad na een MA met 12 weken.
    Daarna heb ik mijn langste cyclus aangehouden (26). Dan zou mijn NOD vandaag zijn.
    De cyclussen voor de zwangerschap heb ik m'n ei goed gevoeld, deze ronde niet.

Een aantal dagen voor mijn verwachte NOD, had ik last van typische klachten, jeukende benen, aders op borsten, vermoeidheid, vergeetachtig, prikkelbaar.
    Afgelopen vrijdagmiddag een dipstick van Zwanger en Kids gedaan: vaagjes positief.
    Dezelfde avond nog een aantal kv2v5 gedaan, negatief.
    Zaterdag ochtend kv negatief, zaterdag middag ineens een mooie tweede streep!
    Zondag middag negatief.
    Deze middag (NOD dus) weer getest, licht streepje (niet op de foto te krijgen), maar deze zagen we net pas..
    Ik heb vanmiddag meteen een ovu test gedaan, om te kijken of het LH op de zw.test gereageerd heeft. De ovutest was witter dan wit.

Wat moet ik nu?

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Kan er geen HCG meer in je lijf zitten ?

3. Kylie1986

Nee, ik ben vanaf een week na de curretage gaan testen, waren 3 dagen na elkaar negatief op dag 10, 11, en 12..

4. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. kan het niet zijn dat je nog resten hcg in je bloed hebt? of dat niet alles goed is verwijdert? ik zou echt even bloed gaan prikken bij de ha of gyn voor meer zekerheid.. heel raar dit.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt..toch duim ik voor je dat je op roze mag.. succes en knuffel

5. Kylie1986

Dan zou mijn bm niet schoon zijn, maar dan had ik daar toch al eerder last van moeten hebben? En dan zou m'n hcg niet schommelen toch? dus van een hele poos negatief dan ineens naar positief dan weer negatief en dan weer superlicht positief?

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Maak inderdaad een afspraak met je HA. Leg je verhaal uit en vraag om een bloedtest. Ik heb geen ervaring met een curretage, je zult een verschrikkelijk tijd hebben gehad. Hopelijk ben je onverwachts toch weer zwanger. Ik hou je verhaal in de gaten ;)

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik zie aan je onderschrift dat je denkt aan een vmk ? Of heb ik het nu mis.

8. Kylie1986

Nou ja, dat dacht ik..Tot ik de laatste test weer zag.

Ik ga in ieder geval ff bellen morgen..

9. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 13 mei gecuretteerd (zoals je al weet hahah), ik heb vandaag pas mijn ei... (ben al weken aan de ovutesten). Normaal had ik een regelmatige cyclus van 30 dagen of wat minder...
    Nu komt mijn cyclus dus op 39 dagen, zo lang heb ik nog nooit gehad.
    Misschien heb je ook een iets langere cyclus en zit je nu nog ver voor je NOD... elke dag even testen en kijken of ze donkerder worden...

10. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op internet veel gelezen en ik wil je neit bang maken, maar veel vrouwen die nog wat hadden zitten in de bm hadden wisselende testen... Ging jij nou nog op controle? Zal dan zeker een echo laten maken (al is het misschien niets hoor, maar dan kan je dat uitsluiten)

11. Kylie1986

Ik moet 6-7 pas op controle..
    Maar ik ga morgen in ieder geval bellen, hopen dat ze op z'n minst willen prikken en hopelijk een echo..

12. Kylie1986

Maar over ovulatie..
    Mocht de zw.test gereageerd hebben op LH zaterdag, zou mijn ovu test van vanmiddag dan niet op z'n minst een licht streepje hebben?

Ik heb nu trouwens wel last van herkenbare buikpijn (zwangerschap/ma)..

13. Kylie1986

Net nog een keer getest, niets te zien.
    Heb meteen even afd.gyn gebeld.
    Ze denken niet dat het restweefsel is, omdat ik al 3 negatieve testen gehad heb.
    Ik kan er vanuit gaan dat het een vmk is.
    Ik hoef geen onderzoeken of bloedprikken, als ik klachten krijg moet ik weer even bellen.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou niet gelijk uitgaan van een vmk!

Je hebt nog maar net een mk met 12 weken achter de rug, dus je cyclus kan heel erg van streek zijn hoor.

Die positieve zw-test (heb je daarvan ook een foto) kan eventueel op LH reageren (komt heel af en toe voor) en dat zou dus betekenen dat je afgelopen zaterdag/zondag pas je ei hebt gehad en je dus over een dag of 12 je NOD hebt.

De klachten die je omschrijft kunnen ook bij een eisprong horen of zijn de normale hormoonschommelingen die door een mk veroorzaakt kunnen worden.

15. ecl

ecl Niet meer actief

He meis,

Wat een gedoe allemaal, vindt het als eerst heel vervelend voor je.

Misschien is het een idee om even te stoppen met testen.
    Snap dat dat heel moeilijk is, maar dit heeft geen zin. Ik heb je al een beetje gevolgt bij het andere topic waar je ook testen geplaatst hebt. Laat het testen even voor wat het is en kijk wat je lichaam verder gaat doen.
    Een vmk zou best kunnen, maar dan is het afwisselen van positief en negatief nog heel raar!
    Waarom eis je niet dat ze een echo bij je maken en een bloedtest.
    Bij mij was het bij alle 3 de miskramen zo dat ik positieve testen had die eerst donkerder werden en daarna lichter en toen negatief.
    Ook heb ik wel vaker met de kv 2 v 5 een licht streepje gehad terwijl ik helemaal niet zwanger was. Dat is dus ook nog een mogelijkheid.

Vindt het slecht dat ze je niet even voor controle willen zien en dat ze telefonisch beoordelen dat er niets achter gebleven is! Dat is wel een super form van runtgeogen:x Nogmaals ik zou nog een keer bellen en eisen dat je langs mag komen!

Heel veel succes en laat het testen nou maar even voor wat het is! Je krijgt er toch geen duidelijkheid mee!

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je cycles kan na een curetage compleet in de war zijn en zelf was ik pas na 61dg dagen pas weer ongesteld. zeer pijnlijk en licht en pas na 3 maande has ik een menstruatie zoals hij hoorde te zijn.

de testen die dan weer positief en dan weer negatief zijn komt misschien doordat er nog wat weefsel in je lichaam zit of een beginnende zwangerschap die alsnog is misgegaan. ik zou uitgaan van het eerste omdat dit bij een curetage nog wel is voorkomt maar er izjn ok genoeg meiden die meteen weer zwanger waren na de curetage dus ja dat is niet meteen weg te strepen. vind wel dat een gyn tenminste moet kijken of er nog restweefsel over is. had 1 maand na me curetage al een echo om te kijken of alles weg was. (curetage met bijna 12wk)

17. Kylie1986

Ik heb ook een ovu gedaan en die was witter dan wit.

Restweefsel: Ik had ruim voor de 14 dagen (die ervoor staan), 3 negatieve testen achter elkaar, zelfs een aantal weken geleden nog getest, ook negatief.
    Als er (hcg producerend) restweefsel is achtergebleven, hadden die testen niet negatief geweest.
    Ik was netjes na een week na de curretage gestopt met vloeien, verder geen klachten gehad n.a.v. de ingreep.

Mijn klachten zijn zo herkenbaar, zelfs voor de buitenwereld, dat ik de kans superklein acht dat het geen zwangerschap geweest is...

Bij de gyn zeiden ze dat het mogelijk was dat de test al zo snel weer (vrijwel) negatief was. Dan heb ik gewoon net een piek te pakken gehad, en het was nog superpril.

Ergens in mijn achterhoofd is er nog een sprankje hoop, denkend aan dat dit geen zwangerschap geweest is maar m'n ei, of denkend aan het feit dat ik niet vloei...

De tijd zal het leren..

In ieder geval erg bedankt voor de reacties allemaal

Ps: heb mn controle pas 6 juli...bijna 2 maanden na curr.

18. Kylie1986

Hier de foto van de test van afgelopen zaterdag.. Bekijk bijlage 157571

Heb zondagmiddag nog een supertuurstreepje gehad, thats it...

19. Kylie1986

En nu komt er vocht uit mn tepels??

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    O meis wat een onzekerheid! Heb met je te doen :( Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Deel Deze Pagina