Niet ongesteld maar ook niet zwanger

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by yvonnee, Jun 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yvonnee

yvonnee Lid

Feb 18, 2008
    67
    0
    0
    Omdat ik pco heb moet ik 1 keer per jaar voor controle naar de gynaecoloog. 22 mei zag zij een follikel van 18 mm. (heel toevallig want had net een jaar geen menstruatie gehad) Ze zei dat ik binnen 14 tot 17 dagen mijn menstruatie moest hebben of zwanger zou moeten zijn. Maar nu heb ik nog niet ongesteld.En de zwangerschapstest is negatief. Ik snap er niks meer van.:( De gynaecoloog is er pas over 2 weken weer. Zou ik gewoon naar de poli kunnen bellen? Of afwachten? Ik vraag me af of zo'n follikel ook gewoon kan verdwijnen?

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

Jan 10, 2011
    1,815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    ik zou bellen. Er is vast een vervanger die je van je zenuwen kan verlossen! Sterkte!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zou nog een paar dagen wachten.. je zit op dag 17 na de meting..
    Gewoon over 3 daagjes nog een testen en dan eventueel bellen

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik testte pas 33 dagen na m'n eisprong positief, (bij de zwangerschap van Thirza, die hier dus al 2,5 jaar rondhuppelt :)). Innesteling kan lang duren en daarbij kan het ook zijn dat jouw HCG-waarden lager zijn dan gemiddeld en testen dus niet reageren (nog).
    Ik zou nog even afwachten en dan nog eens testen, (Kruidvat 2 voor 5 euro! Die zijn erg gevoelig namelijk), en anders met je huisarts eens overleggen of je zou mogen bloedprikken, want HCG is in je bloed eerder en duidelijker aan te tonen.

Share This Page