Hoi, Eigenlijk moest ik woensdag 23 november ongesteld worden, volgens mijn 30 dagen cyclus. Ik ben misselijk en voel wat pijntjes in mijn onderbuik, Helaas ben ik 30 november ongesteld geworden. Maar de misselijkheid blijft evenals de pijntjes in mijn onderbuik. Ik ben bij de dokter geweest en die vond het ook lastig. Voordat ik ongesteld werd heb ik 2 testen gedaan maar die waren negatief. Heeft iemand van jullie ervaring met ongesteld worden en toch zwanger zijn? ik denk dat ik misschien te graag wil, maar ik voel me anders dan ik me normaal voel.
Ik ben me na het stoppen van de anticonceptie sowieso anders gaan voelen, heb meer hoofdpijn en ben vrij snel moe. Dacht in eerste instantie dan ook dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Maar bij mij zijn het denk ik toch echt die hormonen die er ineens niet meer zijn. Maar wie weet is de situatie bij jou anders, daar heb ik geen ervaring mee aangezien ik pas in ronde 2 zit.
kzou een bloedtest vragen bij de dokter. als die nega is, kun je er wel echt vanuit gaan dat je niet zwanger bent en kun je doorgaan.
Ik sluit me hierbij aan. De pil (sommigen) en hormonen zorgen ervoor dat dat alle kwaaltjes een beetje onderdrukt. Na de pil kan het dus goed zijn dat je menstruatie heviger word, de pijn er meer is en dat je je ziek/zwak/misselijk voelt. En laten dat nu net de symptonen zijn van een zwangerschap Lullig he.. Je kan er denk ik nog niks mee, alleen een zwangerschapstest of een bloedtest kan hierbij uitsluitsel geven. Had je graag wat anders verteld, sorry! Succes ermee