Ik snap het niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Littha, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Hallo allemaal... Ik begrijp het even niet meer...

In juli besloten voor een tweede kindje te gaan en rond 14 augustus netjes ongesteld geworden. Toen een maand lang met condooms seks gehad.
    7 september tot 12 september ongesteld geweest. Wel heviger als normaal overigens. Daarna seks zonder condoom.
    Tussen 17 en 23 september heb ik op een avond 2x een minuut lang krampen gehad.
    2 dagen later verloor ik tijdens het plassen iets in de wc (eff details: een soort gevuld blaasje van zo'n 1.5cm met een paar kleine rode vlekjes en 2 witte zijde-achtige draadjes van zo'n 5cm elk).

Tot de dag van vandaag (4 dagen na NOD) geen bloedverlies gehad! Ook geen druppeltje.
    Vanmorgen echter wel een positieve test van kv 2v5 gehad...

En nu? Ik las op internet dat je een (on)bevrucht eitje pas bij je menstruatie verliest, miskramen altijd met bloed gepaard gaan en je eitje er minstens 6 dagen over doet voordat het in de baarmoeder terecht komt (en je lichaam het er dus uit kan gooien).

Wat ben ik nu eigenlijk verloren? En kan ik nu wel of niet zwanger zijn? :(

Ik heb verder wel al een week alle klachten: misselijk, pijnlijke borsten/tepels, humeurig, soms hongerig, soms niet, rommelende buik en wisselende stoelgang.

2. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    niemand die een idee heeft?

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    hoi meid,

Ik heb werkelijk geen idee.
    aangezien je positief hebt getest zou ik de verloskundige bellen met je verhaal en vragen of hun een idee hebben. Misschien kunnen ze wel even een echootje maken.

heb je trouwens nog weer een test gedaan vanmorgen?

succes verder...

4. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    vanmorgen weer getest indd en hij is donkerder dan die van gisteren.

Nu moet ik ook zeggen dat het controle streepje wat donkerder is dan die van gister, maar heb wel het idee dat als ik ze vergelijk zoals ze even donker zouden moet zijn, die van vandaag wel donkerder is.

Ik zal even kijken of het me lukt om een foto te plaatsen.

5. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    als het goed is zie je hem nu.

6. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    neem contact op met huisarts misschien kun je een bloedtest doen?

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Het ziet er wel erg positief uit. Ik zou een verloskundige bellen om het na te gaan.
    Je zou deze vraag ook bij de vk hier op het forum stellen.

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    als ik die testen zo zie mag ik je feliciteren hoor :D
    zou alleen nog wel even via de verlos of idd huisarts vragen wat dat andere propje/blaasje kan zijn geweest..

9. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Ik ga zowiezo morgen even contact opnemen met de HA, maar zit er hier ook een VK dan? Moet ik toch maar even beter kijken haha.

10. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Dank jullie wel trouwens voor de reacties tot nu toe! Mocht iemand nog een idee hebben, gewoon blijven reageren graag! Ik houd jullie op de hoogte!

11. Nonurs

Nonurs Lid

6 okt 2012
    20
    0
    0
    Kan het niet ook zijn dat je 2 eitjes had en daarvan er 1 bevrucht is en de ander afgestoten is? Ik weet niet of dat mogelijk is hoor!

12. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    bedankt voor het meedenken! Maar kan dat afstoten dan al 2 dagen na de eisprong?

13. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Vanmorgen bij de huisarts geweest en die denkt dat het een slijmpropje is geweest. De verloskundige gebeld die dacht dat ook. Ben nu volgens beide 4w6d. Gelijk een afspraak voor 31okt en 1 nov een vroege echo met 8 weken.

Toch nog maar even een extra test gedaan, voor de zekerheid... naja duidelijk genoeg dacht ik zo!

14. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Oo wat super zeg!
    Van harte gefeliciteerd :D

15. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    dank je :D Zoals je dus begrijpt ben ik super blij! Heb ook heel de tijd wel alle kwaaltjes, dus volgens hen zou dat een goed teken kunnen zijn... Nu nog de andere 8 weken doorkomen haha.

16. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    #16 Blondie, 9 okt 2012
    Laatst bewerkt: 9 okt 2012
    geen idee wat je verloren hebt rond de 17e ( mss kwam het wel met je urine mee of idd een slijmpropje idd), maar je hebt gewoon begin je menstruatie gehad en je bent nu rond de 4 weken zwanger! gefeliciteerd!

ik lees net dat je 7 sept je laatste dag van je ongesteldheid is geweest? heb je dan een hele korte cyclus? want anders kun je moeilijk op 4 week en 6 dagen uitkomen?

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    heeee gefeliciteerd... super zeg :D

18. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    dank je wel beiden!

@blondie: ik heb buiten mijn anticonceptie altijd al onregelmatig gehad. Ik was voor 7 september in mijn echte cyclus (om het zo even te noemen) 26 dagen. Volgens de huisarts dus die termijn. Jij precies hetzelfde zie ik, leuk! Ook gefeliciteerd! En indd ik heb datgene verloren tijdens alleen plassen. Zonder pijn of bloed. Het was dat ik achterom keek dat ik het zag, maar als ik niet had gekeken of een diep toilet had gehad, had ik het niet eens geweten.

19. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    okee dan komt het door je korte cyclus want dat snapte ik al niet ;) ik heb 2/3/4 oktober zwanger getest (steeds een beetje meer) maar ben van de 3e uitgegaan...met een cyclus van zo/n 30 dagen...

dus bij mij kan het ook nog anders worden :D

geniet ervan! :D

20. Littha

Littha Bekend lid

6 okt 2012
    645
    0
    0
    Bizar deze wereld haha. Snapte er bij mijn zoontje al niet veel van, nu nog niet alles haha... Jij ook heel veel plezier tijdens de zwangerschap!

Deel Deze Pagina