Hoi allemaal, ik heb even een vraagje, wij zijn bezig voor ons 2de wondertje Maar ik ben er al even een tijdje uit (onze kleine wordt bijna 4). Ik hoor 2 verschillende verhalen, wie kan mij helpen, wij zijn net begonnen hoor, ik ben op 13 oktober gestopt met de pil, ik ben 19 oktober ongi geworden t/m 25 oktober. Nu is mijn vraag, vanaf wanneer zou ik moeten tellen om normaal gesproken mijn NOD te hebben, is dat vanaf de eerste menstruatie dag of vanaf de laatste? vandaag heb ik maar eens een test gedaan maar deze gaf helaas negatief, dus ik vraag mij af of ik wel goed zit met de datum om te testen. nou ik ben erg benieuwd naar jullie reactie, alvast bedankt weer groetjes angelique
inderdaad vanaf de 1e dag van je menstruatie. Wanneer je NOD is, is zo direct na het stoppen met de pil niet te zeggen, omdat het even kan duren voordat je cyclus weer op gang komt. Even geduld dus..... al is dat natuurlijk moeilijk als je voor een kindje wilt gaan.
hahhaa bedankt meiden, tja en het gekke is dus dat mijn ha zegt dat ik moet gaan tellen vanaf de laatste dag, dus ik zat haar al een beetje koeig aan te kijken en mijn tante zei nee joh vanaf de eerste dag, dus jullie snappen dat ik er niks meer van begreep haahaha, nou dan is het nu gewoon afwachten idd, maar nu de volgende vraag, hoe lang wachten om weer naar de ha te gaan,niet dat ik daar nu nog vertrouwen in heb maar goed dat is niet anders maar groetjes angelique
Gewoon wachten tot je ongesteld wordt en een keer per week een testje doen? Je cyclus kan behoorlijk van slag zijn. Daarom is het advies ook altijd om een menstruatie af te wachten zodat je ongeveer weet hoe lang je al zwanger bent mocht je zwanger raken... Succes!
Wat stom dat een ha dat zegt zeg! Die zou het toch moeten weten... Het is inderdaad vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Je kunt eventueel ook ovulatietesten gebruiken om je eisprong te vinden. Als je die hebt gevonden, weet je ook wanneer je NOD ongeveer zou zijn. Succes!
is het handig om nu al te gaan tempraturen? om het in de gate te houden of moet ik dat pas doen als mijn menstruatie weer op gang is? bedankt weer allemaal, en tja die ha van tegenwoordig, hmm nouja laat ook maar, gelukkig heb ik jullie hahahahhaa groetjes angelique