Afgelopen 7 nov was ik ongi begonnen. We hebben geklust sinds afgelopen 17 nov (dag 11) en 19 nov (dag13). Maar hoeft niet verder klussen en wacht tot nod? We zijn een half jaar bezig voor 1ste kindje. Misschien ben je wel ervaring? Ik denk dat voor eisprong klussen dan krijgt kans wel op zwanger worden?
Ik zou nog even doorgaan. Je hebt nu op cyclusdag 11 en 13 geklust. Als je ei later is mis je hem. Dus vanavond maar even je partner verleiden
Ik ben iets vergeten om mijn klachten: - moeheid (vanaf middag), sinds paar dagen geleden tot nu - even hoofdpijn - misselijk na te eten - meestal rechterlies pijn dan linkerlies - darmen rommelen en opgeluchten sinds vanaf 1 week. Nu heel af en toe. - onderbuik is soms even raar gevoel als dikke buik - jeuk - afwisselend dag dat ik voel me even niet zo lekker
Als je niet precies weet wanneer je eisprong is zou ik ook nog even doorgaan. Heb je een regelmatige cyclus? Om de dag klussen geeft het meeste kans iig.
Oh sorry, over je handtekening heen gelezen . Ja regelmatig wel. Ik zou het toch nog voor de zekerheid doen vanavond. Voor symptomen is het nu nog iets te vroeg denk ik. Heel veel succes, hopelijk dat het deze ronde raak is, dan ga je leuk de feestdagen in