Hallo dames, ik ben jullie een beetje aan het spammen geloof ik... Ik vroeg me even af of er dames zijn, die gemakkelijk de eerste op de wereld hebben gezet en nu problemen tegenkomen bij een tweede. Wij waren van onze dochter binnen drie maanden zwanger en alles ging prima. Had wel wat bloedverlies af en toe, maar ze is nu 2,5. Nu willen we graag een tweede, maar het is een en al ellende (zie handtekening). 2x bruinverlies een week voor NOD en die keren ook binnen een paar dagen mis. 1x bruinverlies en een (te) heftige menstruatie twee dagen te vroeg. En nu weer bruinverlies een week voor NOD. IK HOUD MIJN HART VAST!!!!!
Wij.. De eerste was een complete verrassing daarna kommer en kwel ( de vmk staan in mijn onderschrift niet eens bijgeschreven.. Dan raak ik de tel kwijt) De wens is er vanaf januari 2008.... Zucht.. Wij hebben vorig jaar besloten elke behandeling stop te zetten, maar de hoop op een goede zwangerschap blijft.. Ik ben er veel minder mee bezig.. Maar donderdag- zaterdag (ergens daar) is mijn nod.. En ik blijf het spannend vinden. Maar genieten van een positieve test? Ik geloof dat wij dat nooit meer kunnen
Ja ik herken t. Bij de eerste was ik binnen 4 maanden zwanger. Is nu 2 jaar en willen al een tijd een tweede maar t lukt niet echt. Elke maand weer een teleurstelling. Hoop stiekem nog dat ik deze week goed nieuws heb.vrijdag is mijn nod en gisteren een test gedaan die was negatief helaas. Laten we t hopen.
Jeetje, dames, wat een heftige verhalen!!! Weten jullie ook waarom het niet lukt?? Ik hoop dat jullie allebei nog een keer positief verrast worden...
Hoi Junior Hier nog iemand die kan meepraten, helaas. Van onze dochter was ik zwanger in ronde 2, perfecte zwangerschap gehad, heerlijk kind gekregen!!! Op haar 1e verjaardag nam ik de laatste pil. In ronde 6 was ik zwanger (dit vond ik toen al lang duren ) maar dit werd helaas een MA waarvoor ik een curettage moest ondergaan op 25 januari dit jaar. Toen in ronde 2 alweer zwanger, maar dit werd een vmk met 4w4d... Nu in ronde 6 na mijn laatste miskraam. In totaal zijn wij dus 14 maanden verder na pil stop en staan we nog steeds met lege handen. Vorige week donderdag zijn wij bij de gyn geweest voor intake fertiliteit traject (zie onderschrift). Ondertussen ook weer in de klus week, dus om de dag doen we ons best Sterkte dames, hopelijk zijn we allemaal snel zwanger van een 2e wonder!
Ik denk dat we er te veel mee bezig zijn. Althans ik wel veel meer dan bij de eerste. Laten we t hopen dat we snel zwanger zijn.
Nee dat weten ze niet.. Het gaat mis tijdens het innestelingsproces.. Zelfs bij een langere zwangerschap ontwikkelt het zich niet voorbij de 5-6 weken. De gyn staat voor een raadsel.. Begin van leven weten ze weinig van zegt mijn gyn.l zei mijn gyn