ik snap het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Heey dames :) ik snap het niet helemaal meer of ik nou een eisprong heb gehad. Me temperatuur doedt heel raar en heb wel een positieve test gehad. Verder geen slijm gezien maar mee bmm stond maandag open en gisteren nog een beetje. Ik heb tot nu toe Elke maand een eisprong gehad. Vanmorgen moest ik wel een uurtje eerder uit bed vandaar dat er een wit bolletje staat. Snappen jullie het van me eisprong? :(

2. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik snap het niet? Wit bolletje?

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Je moet nog even een paar dagen doorgaan met tempen in vullen bij FF, vaak zet ie pas achteraf een kruis neer.

Misschien ook handig om je vraag neer te zetten in het temp topic, daar zitten meer meiden die goed zijn in temp kaartjes lezen.

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Oke sorry dat ik de vraag in het verkeerde topic heb weg gezet.:) Ja ff zet een wit bolletje weg als je tempt op een andere tijd. Maar normaal gaat me temp na me ei gelijk omhoog en nu zakt hij weer ineens zoveel:(

5. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zit met hetzelfde probleem! Door omstandigheden ook ruim een uur eerder moeten tempen en was ook een lage temp! Heb vandaag ook even rond die tijd getempt en was weer veel lager! Dus mn temp is ook een zooitje geworden. Ff zegt nu ook dat ik geen eisprog heb gehad, ben een beetje gaan spelen met die tempjes en kwam uit op dag 14 of dag 16? Dus voor mij ook een raadsel deze ronde:(

6. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Ja ik weet het zelf ook niet meer met dat tempen haha Ik wacht maar even af en kijken wat er morgen gebeurt:) hoop dat hij nog omhoog gaat. Me ovu testen waren positief dinsdag en heb elke maand een eisprong gehad. Ben benieuwd. Jullie ook succes:)

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoop het ook voor je! Ook veel succes!:)

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je hebt op dag 18 een posi test ingevuld. Dan kan je ei nog springen op dag 20 (vandaag?). Mede gezien je temp die vandaag gezakt is, denk ik dat je inderdaad vandaag op dag 20 je eisprong hebt. Klussen dus!

Als ik het goed heb, zou je temp de komende dagen dus weer moeten stijgen en hoog moeten blijven.

9. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor je antwoord:) ik hoop dat me temp Nog gaat stijgen. We hebben zondagavond, dinsdag en woensdagavond geklust en willen nu weer morgen klussen. Want als ik vandaag me ei zou hebben dan was het klussen van gisteren wel goed toch? Ik heb wel gemerkt dat er gisteren nog veel uitliep terwijl er dinsdag niks uitliep. Maar me temp schommelt wel heel erg de laatste dagen

10. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Nou ik vindt het nog steeds raar me temp is maar met 0.2 omhoog gegaan vanmorgen maar had dinsdag mee positieve ovu test. Maar ik ging vanmorgen naar de wc en toen Had ik wat geperst ( sorry voor de details ) Ik toen zag ik op me papiertje heel veel eiwit achtig slijm en ik voelde of me baarmoedermond open was nou is staat helemaal open en is zo zacht als boter. Normaal heb ik me ei tussen dag 17 en 18. Vandaag is het dag 21. Wat denken jullie? Moet me ei nu nog komen of heb ik geen ei deze maand? Ik heb gisteren een inwendige echo gehad en alles zag er perfect uit:) maar dat slijm van vanmorgen zou dat ook nog van dat glijmiddel kunnen zijn van gisteren? Was gistermiddag om 1 uur dat ik dat onderzoek had

11. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Iemand een idee?:)

12. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je temp is wel laag, misschien even doortesten met ovutesten en kijken wat je temp doet verder? Ik denk dat je ei nog moet komen, als ik zo naar je temp kijk, dat van die ovu test is mij een raadsel:)

Deel Deze Pagina