Buikpijn rond eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JackyiRo, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden,

Ik ben sinds een paar weken gestopt met de pil om voor een tweede te gaan. Keurig werd ik na een paar dagen ongesteld en ik zit nu op dag 16 van de cyclus. Ik hoop dus eigenlijk al een paar dagen mn ei te krijgen. Alleen heb ik nu al een paar dagen pijn in mn onderbuik. Nooit gehad, het zijn geen krampen ofzo maar zeurende pijn. Kennen jullie dit? Of zou het gewoon een kwaal van het ontpillen zijn?

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik heb dit ook meestal voor tijdens en na de eisprong en ben al een tijdje gestopt met de pil.

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ik heb het nu ook! En last van mn onderrug! Net of ik ongesteld moet worden, alleen iets minder heftig! Denk dat het de eisprong is! Bij jou zou het ook goed kunnen jackyiro. Bij iedereen is het ontpillen anders! Ik heb er driekwart jaar over gedaan :s.

Hoelang heeft het ontpillen bij jou geduurd pearll? Zie namelijk heel veel cyclussen bij jou staan? Ben je al lang bezig voor een wondertje?

4. JackyiRo

JackyiRo Actief lid

23 mrt 2012
    218
    1
    0
    NULL
    NULL
    @marievs, ja nou dat dacht ik ook maar de pijn lijkt zo'n beetje aan twee kanten van mn onderbuik te zitten, heb ik normaal met ongesteldheid niet. Heel vreemd, en lastig want klussen wordt juist nu daardoor wat minder leuk :)..

Deel Deze Pagina