Raar kaartje, wie wil kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Yinxy, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    #1 Yinxy, 17 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
    Hoi Dames!

Ik heb jullie expertise nodig. Dit is de eerste maand dat ik kan tempen zonder dat ik hormonen gehad heb. Door mn asherman en de hormonen wat ik gehad heb, kan het inderdaad zijn dat mn cyclus helemaal van slag is (volgens ziekenhuis). Nu had ik normaal voor hormonen een mooie cyclus van standaard 24 dgn.

Ff geeft aan dat mn ei op dag 16 geweest is ivm mn verhoging, alleen was de ovu test toen negatief. Omdat t ziekenhuis zei dat ik me aan de ovu testen moest houden en nog niet aan de temp ivm nog niet genoeg vergelijkings materiaal, ben ik gestopt met ovu testen.
    Nu zag ik vorige week ineens vruchtbaar slijm, dus een ovu test gedaan. Die was positief, dag erna was ie weer zo goed als wit. Nu is dit weekend mn temp weer omhoog gegaan en blijf ook zo hoog.

Nu mn vraag, kan het zijn dat ik niet de 16de (wat ff aangeeeft) mn ei gehad heb, maar pas vorige week? Toen ik ook vruchtbaar slijm had? FF blijf dag 16 aanhouden namelijk, maar twijfel of dat wel klopt.

My Ovulation Chart

Bedankt voor het kijken!

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou dag 23 aanduiden als je eisprong.
    Als je dag 16 neemt zou je eigenlijk al ongesteld moeten geweest zijn of zwanger als hij daar echt heeft gesprongen.

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hmm ja inderdaad, dag 23 kan inderdaad ook. En ja je hebt gelijk, als t dag 16 was, dan had ik nu wel een positieve test in handen denk ik of rood gezien. Geen van beide is het geval.

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik sluit me ook aan bij cd 23

5. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    ik den ook cd 23, succes!!

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Dank jullie wel dames voor het kijken en jullie reacties!

7. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Als cd 23 mn eisprong was, dan zit ik vandaag op dpo 15 zitten. Testje gedaan, omo wit helaas.
    Nu ga ik ervanuit dan mn ovu test van vorige week juist was. Dit aangezien mn temp stijging die erop volgde.
    Nogmaals bedankt voor het meekijken!

Deel Deze Pagina