Ik snap het niet meer!

Discussion in 'Over deze site' started by MamaZH, Mar 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaZH

MamaZH Actief lid

Mar 4, 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niet waarom topics zoals "ken je nog een goede ....." niet als reclame worden gezien. Hier wordt reclame gemaakt voor vrienden en kennissen hun freelancewerk. Ik heb dit soort reclame een keer gemeld omdat ik het oneerlijk vind dat als ik boe of bah zeg een tik op de vingers krijg en dan dit dus wel zou mogen...
    Omdat ik niet zie dat dit soort topics gesloten worden of berichten verwijdert neem ik aan dat dit dus mag?

2. Tja.. Dan kan je in principe ook niet meer vragen wat iemand een goed boek vond, omdat je dan reclame maakt voor de schrijver daarvan, welk schoonmaakmiddel / wasmiddel mensen het fijnst vinden of vragen of er iemand nog een kortingscode van een bepaalde winkel heeft. Ik kan het wel begrijpen dat mensen hier geen reclame mogen maken voor hun eigen bedrijf, want dan is de verleiding om vaker te gaan promoten wel erg groot, maar één keer een fotograaf of iets dergelijks noemen? Ik zie het probleem niet zo.. Merk ook niet echt dat het gaat om vrienden, maar om mensen die gewoon goede ervaringen hebben met die persoon.

Als je jezelf wilt promoten; zorgen dat mensen goede ervaringen met je hebben, dan verschijn je misschien vanzelf wel een keer in een topic op ZP :D

3. MamaZH

MamaZH Actief lid

Mar 4, 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad dat is ook reclame, en daar heb ik totaal geen probleem mee. Maar met twee maten meten vind ik vervelend. Ik weet nog dat ik een keer mensen een kortingscode gaf voor uggs... Daar kreeg ik toch binnen een paar seconde bericht over. Mijn man werkt bij die winkel en heeft een goede functie maar hij werkt wel gewoon voor een werkgever, is geen eigen zaak maar ik mocht zelfs geen pb sturen naar mensen die de code wouden. Sindsdien probeer ik het netjes te doen dus vandaar mijn vraag, als dit dus wel mag dan weet ik dat ook weer ;).

4. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Beste MamaZH,

Dank je voor je feedback! Je mag op Zwangerschapspagina.nl best vragen naar ervaringen over producten, diensten en/of winkels. Je mag dan ook jouw ervaring delen. Deze ervaring moet alleen wel voldoen aan de regels van Zwangerschapspagina.nl en mag niet als doel hebben het maken van reclame.

Mocht je ergens op het forum een bericht zien staan die volgens jou niet aan de regels voldoet dan houdt dat niet in dat diegene het wel mag. Wij hebben dat bericht dan niet gezien of het is ons niet gemeld. Wij kunnen onmogelijk elk geplaatst bericht op Zwangerschapspagina.nl controleren.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

5. MamaZH

MamaZH Actief lid

Mar 4, 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het antwoord, wel fijn om te weten.

Ik begrijp dat jullie niet elk bericht kunnen controleren maar mijn vraag was naar aanleiding van een melding over het bericht.

Share This Page