Nu had ik gister een penstreepje. Vanmorgen omo wit. En nu net toch weer een vaag streepje Foto's zijn erg slecht belicht dus zou goed kunnen dat jullie de streepjes niet zien hoor. Bekijk bijlage 482255
Je hebt echt hetzelfde als mij. Vreselijk dit tigermom. Al die onzekerheid pffff Ben nu 1 dag overtijd. Ontzettend weeig gevoel. En jij?
Klopt. Zou goed kunnen dat ik alsnog ongesteld wordt een deze dagen. Ik ga nog niet uit van een zwangerschap.
Ik ga er niet vanuit. Maar voor jou hoop ik het wel meid! Mijn duimen draaien. Lopen de testen nog altijd niet op?
op de bovenste foto zie ik als ik erg inzoom toch echt een streepje. Misschien late innesteling en een avondtester?? ik duim voor je dat er de komende dagen een duidelijker streepje/oploop is
Tigermom ik durf niet te testen maar heb al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld ben en loop de hele dag naar het toilet om te kijken. Heel vreemd.
Ik was zelf een avond tester (ochtend testte ik veel lichter en in begin zelfs negatief). Zie via m'n tel overigens geen streepje, maar weet ook dat de upload kwaliteit minder is.
Littleus: ik had tijdens de zwangerschap bij mn zoontje de eerste weken ook een menstruatie gevoel. Gooi er nog eens een test tegen aan. Wie weet? Ik vermoedt dat mn menstruatie zich snel aandient. Begin nu pijnlijke borsten te krijgen en krampen. Morgen zal t wel loskomen.
Vandaag was het streepje helemaal niet meer te zien. Dus ik heb geen idee waarom is vage streepjes had, maar het is in ieder geval niet goed gegaan.
Daarom ben ik ervan overtuigd dat het wel goed zit. (raar) Heb echt al anderhalve week zwaar menstruatiegevoel. Dat moet toch ergens van komen? Hoop toch dat je menstruatie uitblijft tigermom en wie weet ook wel een pos test? Ik heb ook om en om. Pos, neg, pos en vanmiddag weer negatief ggrrr