kan iemand mijn templijst beoordelen?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Hoop31, Jul 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoop31

Hoop31 Lid

Jan 11, 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik gebruik clomid en metformin en heb pcos.
    Over 10 dagenword ik als het goed is ongesteld. Ik zit nu op dat 21 van mijn cyclus.

Denken jullie dat ik mijn ovulatie heb gehad?
    Ik temp.rectaal elke ochtend. Is er kans dat ik zwanger kan zijn. De hartjes geven de dagen aan waar we gemeenschap hebben gehad.

Attached Files:

2. Hoop31

Hoop31 Lid

Jan 11, 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand pls een idee of wat tips???

3. Hoop31

Hoop31 Lid

Jan 11, 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag had ik trouwens 36,8.
    Kan iemand pls naar mijn kaartje kijken? Ik weet niet of ik nu mijn ovulatie heb gehad??!! En of ik eventueel wel zwanger kan zijn...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Je basale temp ligt rond de 36.5.
    Ik denk dat je eisprong op dag 15 of 17 is geweest.
    Je hebt rond deze dagen sex gehad dus ja... je hebt 20% kans dat je zwanger bent geraakt.

Die 20% per maand heb je overigens altijd als je in je vruchtbare dagen sex hebt.

Maar heb je geen echo's gehad om te kijken of clomid wel werkt??

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je trouwens wel dagelijks op dezelfde tijd?? Direct na het wakker worden en voor je je bed uit komt.

6. Hoop31

Hoop31 Lid

Jan 11, 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Rogijuli! Ik temp inderdaad elke dag voor ik opsta rond dezelfde tijdstip en rectaal.

Ik krijg geen echo s mbt mijn clomid. Ik weet ook niet waarom. Ik gebruik nu 2 pilletjes clomid.

Oh ben zo blij dat we dan wel voldoende gemeenschap hebben gehad rond die tijd.

Ik ben erg benieuwd!!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Succes!

En waarom krijg je geen echo's?? Is er al wel eerder gecontroleerd met echo's of deze dosis van 2 pillen wel voldoende werkt?

8. Hoop31

Hoop31 Lid

Jan 11, 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik weet eigenlijk niet waarom ik geen echo s krijg.

Ze heeft aangegeven dat ik maximaal 6 maanden clomid mag gebruiken. eerste 2 maanden 50 mg. daarna 100 2 maanden en daarna over op 150 mg. Ik heb nu mijn laatste 2de ronden van 100 gehad. En ik gebruik ook metformine een tijdje.

Wat denk jij als je dit zo leest? Als dit niet werkt wat zou jij adviseren? Soms denk ik om gewoon met alle medicatie te stoppen maar ja we willen wel graag een kindje.

Mijn temp lijst is wel heel piekerig he..

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,019
    15,626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou echo's gaan eisen om te kijken of clomid uberhaupt wel werkt! (De volgende ronde dus)
    Vind het echt belachelijk dat je zomaar hormonen moet slikken zonder enkele controle!!

Willen ze je geen echo's geven dan overstappen naar een andere gyn of misschien zelfs ander ziekenhuis!

Share This Page