hoi meiden , ik zit met een vraag. 27 mei bij de eerste echo (8w3d) geen kloppend hartje, daarna cytotec gekregen om de miskraam optewekken. 14 juni controle bij de gyn niet schoon, 2de kuur cytotec gekregen. 1 juli wederom naar de gyn deze keer schoon. en had ik dus tegelijkertijd mijn eerste ongi . ook was hierbij te zien op de echo dat ik alweer een eisprong had gehad. vanaf de 1ste kuur geen 1 droge dag gezien,dus dat was een verrassing. (dus een cyclus van 26 dagen ,erg kort voor mijn doen) maar nu komt het, normaal gesproken zit ik met mijn eisprong zo tussen dag 15 en 17 (ei valt vaak op dag 17) en ligt mijn temp na ei zo rond 36,8. ik zit nu op dag 20 en mijn temp zit op 36,6 ik ben niet in paniek ofzoiets maar ben nieuwsgierig. we maken het gewoon om de dag gezellig dus dat zit wel goed. zijn er meer meiden die een lagere temperatuur hadden in de maanden na de miskraam, en is je lichaam dan nog een beetje in de war? of zou ik er gewoon van uit kunnen gaan dat ik deze ronde een veel later ei ga hebben en hele lange cyclus ga krijgen?
Wat erg dat je een mk hebt gekregen! Wat de temp betreft: wat is normaal je basale temp voor je eisprong? Of wat is de temp iig deze maand voor je eisprong. Als hij duidelijk 0.2 of 0.3 is gestegen heb je je ei waarschijnlijk gehad., Ik had vorige maand ook een zeer vroege mk (testen liepen weer af) maar kreeg uiteindelijk na week 5 pas een bloeding. Daarna had ik pas op dag 17 mijn ei, terwijl dit normaal rond dag 12 / 14 zit. Nu dus wel zwanger! Maar ik denk dat je cyclus nog wat van slag is en zou anders ook met ovulatietesten aan de slag gaan en blijven tempen. Dan weet je iig zeker dat je ei eraan komt en ook gesprongen is.
Allereerst wat naar dat jij ook dat verlies hebt meegemaakt. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. En nu antwoord op je vraag,dat is dus het gekke, rond de dag dat ik voorheen ongeveer mijn ei (cd17) kreeg zat ik op 36.4. en voor de mk zat ik dan op 36.6 waarna hij steeg naar 36.8 aan 36.9. Nu zit ik nog steeds op 36.6 en zit ik al op dag 20 van mijn cyclus. Dus hij is na dag 17 wel 0.2 gestegen maar niet in de templijn die ik gewend ben. Vandaar dus mijn vraag of meerdere meiden dit herkenbaar vinden. Ik vraag dus niet of mijn ei al is gesprongen,maar of die lage temperaturen herkenbaar zijn.