Hoop kwijt.

Discussion in 'Zwanger worden' started by jeske160789, Jan 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

Sep 9, 2015
    553
    72
    28
    November 2015 gestopt met de pil en last van pcos nu onder tussen met elke maand regelmatige cyclus.
    2miskramen verder, raak ik de hoop een beetje kwijt.

Deze maand ovulatietesten gebruikt positief op 21e eergisteren en gisteren af en toe buikpijn en veel puistjes in me gezicht.. dus beetje hoop..

Maar sinds vandaag net als andere cyclus alweer wat bloedverlies. Wel minimaal maar zat wel bij afscheiding.
    De laatste tijd dit 6dg voor nod al.. hoop is dus weg deze maand..

Iedereen om me heen lijkt zo snel zwanger te worden als je de verhalen hoort. Waarom lukt het ons niet om een kleintje te krijgen? Iemand nog tips?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ben je al onder behandeling van een gynaecoloog?

3. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

Sep 9, 2015
    553
    72
    28
    Zijn daar weet na 2e miskraam geweest testen gedaan en die waren allemaal goed.. echo ook alleen wel pcos te zien..

Nu na lang samen overleggen afspraak gemaakt voor eind februari. Maar hoop zo dat we zelf nog iets kunnen doen

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

Jul 9, 2016
    1,772
    817
    113
    Ik snap je gevoel. Iedereen is zo zwanger en zelf lukt het maar niet. Ik ben ongeveer even lang als jou bezig, alleen ben ik niet 1x zwanger geweest. Wij hebben wel al de stap richting het ziekenhuis gezet, al kregen we daar onlangs te horen dat alles goed is, dat er geen reden is waarom het niet zou lukken zonder hulp.

Maar jij hebt pcos. Dat betekent dat het voor jou niet vanzelf gaat, en je ook een verhoogde kans op een miskraam hebt. Ik snap je gevoel van moedeloosheid maar al te goed. Ik ken wel een paar dames die na een beetje hulp van het ziekenhuis een prachtig kindje hebben gekregen, dus geef de hoop niet op, al is het soms erg moeilijk....

5. 86lizzy86

86lizzy86 Actief lid

Nov 2, 2016
    276
    21
    18
    geef niet op! tips geven kan ik helaas niet want het is ons ook nog niet gelukt,,

we trekken ons niet teveel aan van alle tips die zouden kunnen helpen, de een zegt dit en de ander dat, dit moet je wel eten,, oh nee toch niet

ik rook niet meer, ik drink alleen wanneer de rode duivels er zijn. we eten gezond en aan beweging ook niets te kort,, klussen ruim voor en na de eisprong,, tja wat kun je nog meer doen :(

Share This Page