Hallo allemaal, Wij zijn voor een derde kindje bezig ☺ Al jaren netjes altijd regelmatige cyclus van 28 dagen. Temp gaat dag voor nod ook altijd netjes terug van 37 naar 36.5 Maar dit keer is het anders. Vorige week zondag nod dag..niks Dag erna test gedaan omo wit temp nog steeds 37.1 Woensdag wat licht bloed bij afvegen dus ik dacht nod is begonnen maar temp was nog steeds 37.1 Normaal een goeie vloeiende nod van 5 dagen nu 1 dag inlegkruisje en 3 druppels bloed en weg was het weer..temp nog steeds 37.1 Tot vandaag aan toe temp netjes 37.1 maar vandaag wederom getest en weer omo wit. Ik snap er niks van. Vorige 2 kindjes 2 dagen voor nod posi getest dus dit is nieuw voor mij. verder nooit overtijd qua nod en nu dit. Zijn er meer hier die zoiets als dit meegemaakt hebben..was je toen wel zwanger met late posi test en alle daarvoor omo wit of toch niet? Groetjes!
Hoi. Vervelend zeg die onzekerheid. Ik ga ervan uit dat je zeker bent van je eisprong, omdat je temperatuurt? Als dat zo is, zit je ruim 3 weken na je eisprong, dat is wel gek dan. Misschien met dit verhaal naar je huisarts en vragen of hij bloed wil prikken? Ik hoor weleens vaker van die rare verhalen en dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid.
Mijn tempkaartje in de app wijst 36.0 aan maar moet 36.5 zijn ik weet niet waarom hij hem lager in de curve zet als ik de temp invul... overigens nog steeds 37.1 tot nu aan toe.
Snap het nog steeds niks van..wat ik wel herken van de zwangerschappen van de 2 dames is dat ik de eerste weken tot eerste echo van die oprekkrampjes in mijn baarmoeder had en dat ik dacht ow jee het gaat fout. Die krampjes heb ik nu dus ook al paar dagen dus dacht alsnog doorbraak maar er komt niks... testen waren gister wederom omo wit al heb ik gister niet met ochtendurine getest.
Heb jij echt elke dag exact dezelfde waarde als je tempt?? Zo'n bizar strak kaartje heb ik echt in al mijn jaren nog nooit gezien. Hij gaat dus vanaf cd 1 elke dag 36.5 ineens naar 37.1 en blijft daar nu al 3 weken staan?? Temp je wel rectaal? Elke ochtend op dezelfde tijd, na evenveel slaapuren en direct na het ontwaken (zonder op te staan). De testen zijn negatief, dus daar vanuit gaande zou je niet zwanger zijn. Maar je tempt is raar (mits die idd kloppen). Kan je kaartjes laten zien van een aantal vorige rondes?
Ps hoe lang slik je nu geen pil meer want in nov 2017 was je nog aan de pil met je toen net nieuwe vriend . Dus jarenlang een cyclus van exact 28 klopt niet helemaal
Ja door de weeks elke dag netjes zelfde tijdstip.in weekend wat later..maar temp was zelfde...begint bij 36.5 en loopt tegen eisprong op naar 37.0/37.1..niet in 1x van 36.5 naar 37.1 zoals die curve aangeeft en voor nod zakt hij weer naar 36.7..6...en 5 uiteindelijk. En temp schommelt nog wel eens een .01 graad dus 36.5-36.6 of 37.0-37.1. Jarenlang bedoelde ik in de 5 en 4 jaar die ik bezig geweest ben voor dochter 1 en 2 exact zelfde temperaturen gehad en omhoog omlaag en met beide toen ik zwanger bleek 37.0.en 37.1..na dochter 2 niet meer getempt natuurlijk tot nu derde kindje.
Kan je al je tempen misschien eens invoeren in Fertility friend en dan ook de temptijd aangeven van opmeten Blijkbaar voer jij bij de huidige kaart andere waardes op, maar verandert hij ze zomaar naar willekeurige waardes. Als in FF noteren niet lukt, wil je ze dan hier ff noteren ff aangeven welke later zijn genomen). Alle tempen die je later hebt genomen (de weekenden) mag je dus eigenlijk niet meetellen. Ps... ik vermoed dat jouw eisprong niet goed staat aangegeven en je dus eigelijk minder ver in je cyclus zit. Ps, hoe lang ben je nu vd pil af??
Zal vanavond eens kijken of ik ze daar ingevoerd krijg. In januari gestopt met de pil en vanaf sept begonnen met slikken.
28 /29 dagen laatste 2 maanden idd netjes om de 28. Heb altijd regelmatige cyclus gehad met en zonder pil..jaren geen pil gebruikt en nu maar paar maanden
Ik had voor mijn eerste zwangerschap zonder pil oid continue zeker twee jaar lang een cyclus van ongeveer 29dgn (28,29of30) ik had een paar dgn voor nod een positieve test en bleef daarna tot 10dgn na nod omo wit testen. Ben zelfs bij de huisarts geweest omdat ik er erg onzeker van werd, maar moest het gewoon afwachten. Tig testen verder en er al van uitgaande dat het er een miskraam zou volgen had ik dus uiteindelijk 10dgn na nod zonder bloedverlies toch een positieve test in handen en nu een meisje van 1,5. Dus ja af gaande op hoe het bij mij ging zeg ik: Zwanger en was dat beetje bloedverlies misschien een innestelingsbloeding oid.. Ik wil je niet blij maken met een dooie mus maar zo was het bij mij
Als haar bloedverlies de innesteling was had ze nu allang bijna knal positief moeten testen Bij jou denk ik dat de eerste test op je lh piek gereageerd had... dat verklaart de witte testen daarna en pas 10 dagen weer licht posi testen
Dat zou kunnen spreek alleen uit mijn eiegn ervaring en qua bloed was het een suggestie he probeer maar mee te denken. Maar Het gekke is als ik naar mij zelf kijk, dat wij meer dan een week voor die eerste test de laatste x gevreeen hebben dus dan zou mijn vriend zulke goede zwemmers moeten hebben die meer dan een week+Van lh piek een aantal uur tot mogelijke bevruchting in mij geleefd hebben.. het kan maar lijkt mij vrij lang? Of heb ik dat verkeerd? Huisarts had geen verklaring? Echo zou wel hebben gestroken met jou theorie maar de geboorte datum 3wkn te vroeg met hoe droog ze was kwam volgens vk weer overeen met de datum die ik in mijn hoofd had ipv de uitgerekende datum. Daarnaast zou ik dus eigenlijk mijn hele leven (2jaar zeker, want 2 jaar bijgehouden) een cyclus van 29dgn uitzondering heel af en toe een keer 28 of 30 hebben, zonder hormoon oid. en dan precies die ene keer dat ik zwanger raak een cyclus van minimaal 40dgn hebben :-S vind ik lastig.. ik dacht zelf aan een langzamere opbouw of lagere hoeveelheid hormoon dan gemiddeld ofzo.. heb dan ook 0 klachten gehad in het begin. Behalve een menstruatie die uitbleef en op een gegeven moment een positieve test was er aan mij de eerste maanden niks te merken van een evt zwangerschap.
Jouw temperatuur vind ik ook erg vreemd, ik heb nog nooit meer dan 2 dagen exact dezelfde temp gehad.. Mss een nieuwe thermometer..? Bij zwanger&kids heb je ze met 2 decimalen