Ik snap het niet meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wens84, 29 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wens84

    Wens84 Fanatiek lid

    2 mrt 2016
    1.534
    1.532
    113
    Hopelijk vind ik hier wat meiden die hetzelfde hebben gehad want ik kan zoekem wat ik wil maar vind niets vergelijkbaars.

    Op 7 februari mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie gehad. Op 6 maart had ik mijn 1e positieve test in handen. Ik wilde graag een knaller zien dus bleef doortesten. Maar knaller zag ik niet. Uiteindelijk werden ze zelfs ook ietsjes lichter. Op 20 maart had ik voor het laatst getest en toen nog steeds positief maar wel licht.

    Ik heb in de tussentijd 2 x een dagdeel gehad dat ik best wel wat flinke krampen had. De 16e en 18e maart uit mijn hoofd. Afgelopen vrijdag 22 maart had ik 1 dag bloedverlies. Niet veel, geen stolsels of iets en alleen met afvegen.

    Door al het bovenstaande werd mijn echo gelukkig wel vervroegd naar gisteren.

    Ik ging er wel vanuit dat het mis was maar hoopte natuurlijk op een wonder.

    Echter op de echo was helemaal niets te zien. Gewoon niets. Dat vond ik wel heel vreemd. Als het mis was had ik gedacht dat er nog wel iets zat wat eruit zou moeten komen omdat ik naar mijn idee nog niets verloren was.
    Kwam toen tot de conclusie dat het wss dan heel vroeg al misgegaan zou moeten zijn waardoor ik het verloren ben zonder dat ik het doorhad.

    Ik moest voor de zekerheid nog nagekeken worden door de gyn om bbz uit te sluiten. Was idd ook biet het geval en moest nog bloed laten prikken op hcg.

    Ben vandaag door de gyn gebeld over de uitslag daarvan en hcg is ook heel laag zei hij. Verbaasde me niet want heb gisteren na de echo nog een test gedaan en die was spier wit.

    Maar ik snap dan niet waar mijn ongesteldheid is. Had ik die niet allang moeten hebben dan. Verlies je geen bloed als je het zo vroeg verliest.

    De gyn stond ook voor een raadsel en die vroeg zich zelfs af of ik wel zwanger was geweest o_O nou ben niet gek want heb enorm veel testen gedaan die allemaal positief zeiden. Maar nog kon hij niet verklaren waarom mijn ongesteldheid er nog niet is geweest. Of waarom ik niet meer bloed ben verloren.

    Is er iemand hier die iets vergelijkbaars heeft meegemaakt??
     
  2. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Je verliest in principe altijd bloed als je het vruchtje verliest, maar de hoeveelheid kan variëren. Ik heb 3 keer een vroege miskraam gehad en 2 keer daarvan verloor ik enorm veel bloed en stolsels en had ik enorm veel pijn. Ik heb deze maand ook een vmk gehad en heb wel een week gevloeid.
    Terwijl ik in januari ook een vmk had op exact dezelfde termijn en toen had ik 2 dagen wat bloedverlies, maar net als jij alleen met afvegen, verder geen hevige pijn of stolsels, dus het kan best zijn dat die ene dag bloedverlies het geweest is bij je
     
  3. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb 3x een vroege miskraam gehad en verloor niet heel lang daarna wel bloed, eigenlijk net zoals een menstruatie. Een echt vruchtje was er nog niet. Ik verloor wel stolsels.

    Wat vervelend dat het bij jou zo lang op zich laat wachten. Je lichaam kan even op de hobbel zijn door de vroege miskraam. Hopelijk snel een menstruatie zodat je weet waar je aan toe bent.
     
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Het kan heel mild verlopen inderdaad. Was het baarmoederslijmvlies ook niet meer verdikt?

    Als je zwanger was en een vroege miskraam kreeg, krijg je geen menstruatie meer tot je volgende.
     
  5. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Met mijn eerste vroege miskraam (minder dan 5 wk) heb ik een heel klein beetje bruin bloedverlies gehad en de volgende dag was het over. De tweede keer iets langer bloed verlies (ook minder dan 5 wk), maar niet heel noemenswaardig.

    Bij mij duurde het wel elke keer erg lang voor nieuwe eisprong/ongesteldheid. Daar moest ik zo’n 28 (eisprong) en 40 dagen (menstruatie) op wachten.
     

Deel Deze Pagina