Pijn tijdens/na seks na eisprong

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Colinn, Feb 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Hoi!

Misschien een rare vraag. Mijn hubby en ik vrijen deze cyclus al vanaf CD3 om de dag. Niks aan de hand tot gisteravond. T was net of stootte hij rechtsstreeks tegen mn baarmoeder aan en dat voelde niet prettig. Sindsdien een wat zeurderig gevoel in mn onderbuik. Hebben we gewoon teveel gesekst of?:) Al een flinke poos bezig maar dit heb ik nog nooit gehad.

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Oh trouwens... Ik snap dat ik nog niet zwanger kan zijn. En ook dat jullie geen dokter zijn (of wel dat weet ik natuurlijk niet haha). Ben alleen benieuwd of iemand dit herkend?

3. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit je eisprong eraan te komen? Als ik mijn eisprong bijna ga krijgen heb ik ook pijn en is alles gevoeliger binnenin thv baarmoeder en eierstokken.

4. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

Dec 5, 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook altijd na mijn eisprong. Bm mond is bij mij dan harder/lager/gevoeliger.

5. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik weet t niet 100% zeker wanneer mn eisprong is geweest. Deze keer bewust ervoor gekozen geen ovulatietesten te doen omdat ik mezelf gek maakte. Word altijd op Cd25 ongesteld. En normaal altijd op cd10 of 11 een positieve ovulatietest. Ging ervanuit dat ik dat nu ook wel weer zou hebben. Heb zelf het gevoel dat mn eitje al is gesprongen.

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Als ik mijn eisprong krijg, doet het ook altijd gewoon "pijn" tijdens het vrijen bij mijn baarmoedermond.
    Wel vervelend, want het is echt een naar gevoel.

7. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Echt super vervelend idd! Maar dan is mn eisprong wel wat later dan ik dacht met een cyclus van 24 dagen. Altijd al t gevoel gehad dat er iets niet helemaal goed is/gaat maar volgens onderzoeken is er niks aan de hand. Morgen nog maar eens keer gezellig maken, op karakter :D We stopten meestal met vrijen zo rond CD 11 a 12. Wellicht is dat vaak te vroeg geweest.

8. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb/had dit ook altijd rond m'n eisprong.
    Ik voel m'n ei heel goed aankomen, dat is fijn alleen minder fijn dat het vrijen dan wel altijd gevoelig is. Bij mij zit de pijn overigens meer richting m'n eierstokken.

9. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

Feb 9, 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker niet stoppen op dag 11 of12 als je cyclus ineens langer is dan mis je je eisprong. zou jammer zijn als je een kans laat voorbij gaan:)

10. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Het gevoel van steken links of rechts en menstruatiekrampjes heb ik eigenlijk ook altijd. Deze cyclus was dat eergister, dag 12. T feit dat we dan stoppen is omdat we dan geen zin meer hebben. En logisch gezien ik dan meestal (dacht ik) mn eisprong heb. Dan klussen we extra vaak en dan een poos even niet meer. Deze keer wilde we het eens anders proberen en echt regelmatig om de dag. Gister was weer een klusdag en het voelde niet fijn. Gelukkig is ml wel klaar gekomen dus er zwemt weer een voorraadje rond.

Share This Page