Vals negatieve test ? (paarse kruidvat )

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kleintje88, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Is de test van kruidvat (die met paarse dop ) erg gevoelig of heeft die vrij veel HCG nodig ?

Ik zou officieel afgelopen maandag ongesteld moeten zijn geworden maar er is niks te bekennen... En heb ook niet het gevoel dat er iets komt!

Nu had ik afgelopen maandag een test gedaan hartstikke wit! Maar die had ik wel in de middag gedaan (en volgens mij was mijn urine vrij licht ) zal het daar aan kunnen liggen ?

Als het goed is komen er vandaag mat care testen binnen die doe ik dan maar eens... Maar goed het zal wel niet raak zijn, dan kan het altijd meevallen!

Maar heeft iemand hier ervaring mee ? Test van kruidvat met paarse dop negatief maar je bleek toch zwanger ?

Oh ja ik wilde eigenlijk de 2 voor 5 euro maar die waren op en zouden vrijdag pas weer komen!

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb veel slechte verhalen over die testen gehoord,ze schijnen nogal eens een vals positief te geven
    ikzelf test niet anders dan met 2v5 en als die er niet zijn pak ik bij de etos een test (heb ik in mijn eerste zwanegrschap ook mee getest).
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou dan wachten we het af...

4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    als je al overtijd bent zal het er denk ik niet aan liggen dat je in de middag hebt getest... dan geeft hij meestal toch wel (met een zwangerschap) positief aan...

maar ook ik raad een andere test aan dan de kv + testen...

de 2 voor 5 gebruik ik ook altijd...

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Net een anderr test gedaan matcare en die was ook negatief...
    Nou ik ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld wordt..

Deel Deze Pagina