Help, 2 merken allebei op dezelfde dag verschillend...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door InCognito, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Even een vraagje:

Gisteren en vandaag met Kruidvat ovu testen getest. Gisteren positief en vandaag nog positiever zeg maar....

Nu kwamen vanmiddag mijn Sensitest - ovu testen binnen (daar test ik normaal altijd mee maar die waren op) en meteen nog zo'n testje er tegenaan gegooid, wat blijkt? Hij is helemaal niet zo positief (meer)!

Iemand een verklaring hiervoor?

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb hier gelezen dat de ovu testen van de kruidvat niet echt betrouwbaar zijn, ik heb die van sensi test gebruikt en echt duidelijk mijn ei gevonden...

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ja, hier normaal ook alleen maar die van sensitest.... altijd mijn ei gevonden, maar nu (nog) even niet.... balen, dacht echt dat die van kruidvat net zo goed waren

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    het kan ook zijn je dat je piek geweest is, ik teste maandag middag bijna positief , savonds t zelfde, gisteren middag met senitest positief en met die cb kreeg ik smiley, en gisteren weer negatief (met senitest) dit x had ik dus maar een heele korte lh piek, terwijl ik vorige ronde 3 dagen positief test teste ik het nu maar 1x

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    mamavan3: Dankjewel voor je uitleg!

6. anne1979

anne1979 Actief lid

26 feb 2009
    102
    0
    0
    Die Kruidvat ovutesten geven bij mij altijd een week lang positief. niet betrouwbaar!!!

7. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me volledig aan bij anne. Ik gebruikte de KV testen vroeger ook, maar die waren een week lang positief (echt paars!). Geen goede ervaring dus, ik vertrouw ze niet.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Anne en Dara, dankjewel! Heb mijn sensitestjes weer binnen en die geven licht positief, maar ik heb nu zoveel ei-pijntjes, dat ik denk dat mijn ei vanmiddag is gesprongen ;)

9. fafje

fafje Niet meer actief

Meid hier ook 1 die niet fan is van die kv ovu testen...heb zelf ervariing ermee dat ze niet geheel betrouwbaar zijn!...Sensitest is wat ik lees veel en veel beter! En goedkoper..Of Matcare ook een aanrader!

succes!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
  11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    kruitvat testen geven indd vaak geen goed beeld van je ovulatie..

ik gebruik testen van babyboomshop en die zijn echt super.. heb er heel mooi me ei mee kunnen vinden.
    ga nu weer een nieuwe lading bestellen voor alvast volgende maand.

je kan ze bestellen op www.zelfovulatietesten.nl

liefs xx

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dankjewel Marije :) Heb nu die van sensitest en die zijn ook super gelukkig :) Weg met die van KV!

13. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    sensitest is indd ook goed.. ik kon daar alleen me eitje jammer genoeg niet mee vinden..
    toch raar eigelijk doen alle ovu testen hetzelfde maar toch werken sommige gewoon niet goed bij iemand.

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee trouwens, jou zoontje en die van mij zijn bijna even oud, scheelt 20 dagen, die van mij is van de 28ste :)

15. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ja, KV testen zijn vaak vals positief. Kijk maar naar mijn tempkaartje. Die plus is van een positieve KV ovu test. Zie jij een eisprong? Ik niet ;)

Ik ben nu aan het testen met ovutesten van de Amazon website... Moet zeggen dat ik (gezien mijn temperatuur) inmiddels wel een positieve test had verwacht...

Dus misschien is het gewoon mijn LH waarde die raar doet, en niet zozeer de testen...

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Babyproject: Nou, die KV zijn inderdaad niet heel betrouwbaar, dat heb ik nu wel gemerkt... Sensi wordt steeds negatiever (en gezien mijn pijntjes en temp klopt dat, omdat gisteren mij ei gesprongen is) en die van KV is nog steeds posi! Sensitest is trouwens écht een aanrader! En héél goedkoop!

Deel Deze Pagina