nee hij is niet positief maar wel dik gekleurd, zoals bij mij een dag voor de positieve test (of erna heel soms). Heel raar. Fijn de uitleg van de cyste. Ik heb woensdag de 16 en de 15e ook drukpijn gevoeld, weet dat er dan een groot follikel zit. Die zat er dus ook.Maar het rare is dat mijn progesteron de dinsdag erna dus maar 5.5 was.......na die drukpijn op de 15 en 16e was die pijn ook weg, ik vermoedde zelf dat de follikel weer geslonken was. (gezien dat progesterongehalte erna) Maar zaterdag de 20ste leek ik vruchtbaar slijm te hebben, dat vond ik heel raar. Maar in mijn temp ze ik rondom die dag geen eisprong. Lief dat jullie zo meedenken! Heb ik misschien helemaal geen eisprong gehad?
haha ja zat even te kijken wat hij doet als ik d ekomende dagen wat hogere temps invul en als ik die slechte nacht meereken. Nu staat ie weer zoals ie stond hoor! Enne.....heel veel succes bij de gyn Annie!
@Loe&Marjah; bedankt voor de succeswensing Ben zo hyper en zenuwappig dat ik niet kan slapen vandaar dat ik hier nog steeds rondhang Lieve Loe, meis, ik weet het écht niet meer Er zijn 2 oplossingen die ik kan bedenken: de 1e is nogmaals op progesteron laten prikken en de 2e is morgen of overmorgen een zw.test doen voor de zekerheid. Een hele dikke knuf voor jou!
Annie Het progesteron kan alleen 5-7 dagen na de eisprong worden bepaald. Op andere dagen is de waarde zodanig dat je niet meer met zekerheid kunt zeggen of je wel of niet een goede eisprong hebt gehad. In de wilde weg de progesteronwaarde bepalen, zegt dus helemaal niks en dagelijks testen doen ze niet. Loe Het kan zijn dat je geen goede eisprong hebt gehad. Dat je wel een follikel had, maar dat er geen eicel in zat. Daardoor kan je progesteronwaarde zo laag zijn. Of het kan doorgegroeid zijn tot een cyste. Ovulatietesten kunnen reageren op een cyste, omdat deze hormonaal gezien alles in de war schoppen.
dank jullie allemaal, fijn dat jullie zo meedenken. Vandaag is mijn temp opnieuw (ja,alweeer) in elkaar gedonderd en ik bespeur net een vleugje rood. Hopelijk voor mij zet het door (ivm mijn asherman). Toch ga ik beginnen met spuiten op dag 3 (ipv clomid), kan wel toch? Ik heb nergens pijn in mijn buik, geen cyste denk ik, die voelde ik wel zitten als ik m had......