Ik snap het niet?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Sam0110, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Sam dat was vast even schrikken inderdaad :( maar gelukkig heb je bevestiging gekregen dat alles goed is :D

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    jeetje wat een ***** zegt. Je eerst ver van huis weg halen, vaak sex eisen en je dumpen al je dat niet wil. Er komt op dit moment maar 1 ding bij me op....wees blij dat je van hem afbent. Als hij er in lasige tijdenniet voor je kan zijn.....heb je niks aan hem. Jammer alleen dat je hierachter moet komen terwijl je zwanger bent en net je baan en alles hebt opgegeven.

Blij dat je in ieder geval een goede echo had. Als er over de telefoon niet valt te praten is een brief schrijven misschien een idee?

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik dacht dat ik na een echo waarop een hartje klopte geruster zou zijn maar nee hoor.
    Nu ben ik nog ongeruster dat het plots stopt :p
    Zolang het kindje hierbinnen zit zal ik nooit gerust zijn.
    Mijn vriend heeft niks meer laten horen, zijn ouders negeren me compleet.
    Ik voel me echt helemaal niks voor hen.
    Ik kan er niet bij met mijn hoofd!

Nee ik woon helaas niet in Noordlimburg, ik woon heel veel verder :(

Dinsdag ga ik nogmaals naar de gyn op controle, duimen jullie mee?

Loopy, hoelang heb jij bruinverlies gehad tijdens je zwangerschap?

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey meis wat een gruwelijke hondenlul sorry hoor maar dit is jou schuld niet.

waar woon je?(je mag het ook pben hoor)

en ik duim voor je

5. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb gisteren nog met hem gepraat en ik moet zeggen dat ik dat beter niet had gedaan.
    Hij zei dat ik nu een andere kant van hem zal leren kennen en dat als ik hem verhinder dat hij zijn kind ziet hij het komt weghalen bij me en meeneemt naar marokko (hij is marokkaans).
    Nu heeft hij me hier wel bang mee gemaakt.
    We zijn wettelijk niet getrouwd, welke rechten heeft hij tov dat kindje?
    Ik zou het op mijn naam zetten...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Als hij het niet erkend, heeft hij volgens mij eerst geen rechten. Zelfs als hij het wel erkend, maar geen ouderlijk gezag aanvraagt heeft hij geen rechten.

Zorg er in elk geval voor dat je kindje geen eigen paspoort krijgt! Laat hem of haar bij jouw ingeschreven zijn, dan krijgt hij je kindje nooit mee Marokko in. Licht je omgeving in over dit soort uitingen, dit kan echt niet. succes meid!

7. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    meid, maak je geen zorgen hierover, dat is larie wat hij uitkraamd, loze bedreigingen. als het kind ter wereld komt, heeft alleen mama rechten (tenzij je getrouwd bent natuurlijk). Erkennen mag hij alleen doen met toestemming van de moeder van het kind en in dit geval neem ik aan dat je dat niet toelaat! wilt hij ouderlijk toezicht hebben, zal hij dat via een rechter moeten afdwingen, en in zijn geval kun je zeggen dat je bang bent dat hij het kind meeneemt naar marokko, dan zal hij noooooooooit toestemming krijgen hiervoor (ouderlijk gezag).
    Dus: geen zorgen, zet indd je kindje op je eigen paspoort en er is niks aan de hand, meneer zou het land niet eens uitkomen.

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ok dat is al een opluchting.
    Ik weet natuurlijk niet of hij dat zou doen, maar je weet nooit, er zijn zo al verhalen genoeg he.
    Ik wil er niet ƩƩn van worden.
    Oh wat haat ik hem nu!

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb ff een eenzame dag achter de rug, ik baal echt van ALLES op dit moment...
    Is normaal zeker?

10. Niet meer actief

Hmmhm heel herkenbaar :( ik zit er met tijden ook echt doorheen..

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ben de hele tijd aan het nadenken over "alleen opvoeden" en ik kijk er zooooo hard tegenop om alles alleen te doen... :cry:

12. Niet meer actief

Ik soms ook wel.. maar probeer er ook de mooie kanten van in te zien.. en meis je bent nooooooit alleen!

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Waar halen jullie de moed en kracht, ik zie hier alleen maar optimistische jonge dames.
    Ik ben nu al pessimistisch aan het worden en ik hou me al de hele dag in om hem niet te bellen en te vertellen over mijn angsten.

14. Niet meer actief

maar waarom zou je hem bellen? ik ken je situatie niet precies.. maar hij heeft je vast en zeker in de steek gelaten toen hij wist dat je zwanger was, of?

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Nee hij heeft me niet in de steek gelaten omdat ik zwanger was maar ik had al enkele weken slecht humeur en we maakten eigenlijk om alles ruzie, maar ik bedoelde het helemaal niet zo, ik denk dat het gewoon hormonen waren en ook de angst voor een zwangerschap (zie mk) en het woog allemaal zo op me door, en ineens had hij er genoeg van en ik mocht vertrekken.
    Op zich een overdreven impulsieve beslissing.
    Ik hoopte dat hij zou bijdraaien maar hij doet het niet.
    Ik heb hem gisteren dan toch nog een smsje gestuurd om te vragen of we over alles nog eens konden praten enz maar ik krijg het antwoord dat ik geen spelletjes moet spelen en dat ik hem niet respecteer en dat hij beter dan mij verdient. :cry: :cry:
    Ik ben bang dat ik dit niet alleen kan.
    Ik weet dat mijn hart zal breken elke keer onze baby iets nieuws kan/doet en hij niet bij me is om het te zien... :rolleyes:

16. Niet meer actief

Sam dit is de cultuur waarin hij leeft....
    Een vrouw moet kruipen, net zoals een vrouw heeft maar 1 recht en dat is het aanrecht zeg maar.

Ik lees zo je verhaal, ik snap dat je je zo alleen voelt!

Misschien zijn er meiden op het forum die dicht tegen de Belgische grens, of in Belgiƫ wonen?
    Maar Sam, je red het echt wel, er zijn genoeg dames die het bewijs ervan zijn!

Ook ik ben heel goed terechtgekomen met mijn 3 kids!

Echt Sam, dikke knuffel!

17. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    jee ik heb je verhaal gelezen en vind het echt onwijs sneu voor je,wat een droplul is die vent ook!
    Nu zal het nogmoeilijk voor je zijn want een relatie van 3jaar is niet niks, maar later zal je blij zijn dat je zonder hem bent verder gegaan want hij heeft duiderlijk geen respect voor jou en de baby.En als hij je nu al makkelijk de deur uit zet hoe zal dat wel niet zijn als jullie verder zullen gaan met de relatie of wat als de baby er is en jullie hebben weer ruzie..
    dat zijn dingentjes waar ik dan aan zal denken,wat voor schade het voor de baby zal aanrichten.
    Geniet lekkr van je zwangerschap,en je verdiend beter dan zo behandeld teworden wees sterk voor je baby.

18. Niet meer actief

Huh waar komt dat ineens vandaan? :(
    Vind ik een erg rare uitspraak..

19. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Uit een voorgaand bericht.
    Hij is marokkaans, maar ik ben zelf half tunesisch en ken deze cultuur wel redelijk goed dus het is zeker geen cultuurverschil.

20. Niet meer actief

Hmmm vind ook niet dat je zo mag praten over het islamitisch geloof.. heb zelf 2 jaar met een marokkaan samengewoond & hij is 10000000000keer beter als mijn half nederlandse ex... daarbij ook mijn ex schoonfamilie.

Niet elke moslim familie is zo...

Deel Deze Pagina