@ Lola, idd ik begrijp je wel, na al die moeite en verdriet dat je al hebt moeten doorstaan na 3 mk, heb je nu eindelijk wat jullie wilden en dan eindigt het zo.. Maar ontkennen dat je zwanger bent? Hoe laag kan een mens vallen!
Precies, hij deed dat om een meid te versieren! Dus nu is het einde oefening, ik hoef helemaal geen contact meer met hem! Hij hoeft het ook niet in zijn botte kop te halen om contact met mij op te nemen! Het kindje was zooooooooooo gewenst door beide dus ik was wel verbaasd dat hij het nu ontkend! Nu ga ik mij afvragen bij wie hij mij nog meer belachelijk maakt! En maar smeken dat ie mij terug wilt en maar mooie praatjes houden! hahaha! Gelukkig ben ik er niet voor gevallen afgelopen 17 weken!
hallo sam ik wens je veel moed want heb het bij mijn eerste zoontje ook allemaal moeten meemaken maar ben erdoor gekomen en sterker dan ooit ik ben ook een belgiësche mama uit oost-vlaanderen iets dichter in de buurd ?ALS JE WILT PRATEN IK BEN ALTIJD BEREID TE LUISTEREN
Zeer zeker NIET! en spullen had ik ook nog veel liggen van me ex kleren enzo heb op elk kledingstuk het strijkijzer net iets te lang laten staan oke ik weet dat het gemeen is maar het deed me zo goed op dat moment hahaha
tuurlijk raak je van slag als die weer begint want hoe je het ook draait hij blijft toch de vader van je kind en bij ons was het gewoon zo hij was ontzettend goed voor mij toen we samen waren en hij deed alles voor mij we hadden het leuk samen we hadden dezelfde humor we deden veel leuke dingen samen mijn familie mocht hem graag dus het zat gewoon hartstikke goed tussen ons! en als dan ineens alles omslaat en hij scheld je uit bedreigt je en god weet wat allemaal dan heb je zoiets van wat is dit? wie is hij? en in het begin denk je nog van oke laat het effe tot hem doordringen hij trekt wel bij komt wel goed maar op n gegeven moment als het zover gaat zoals hij ging weet je dat het niet meer goedkomt dat hij niet meer bij trekt en ja dat raakt je keer op keer weer als je dat stuk ellende dan ziet of als hij wat van zich laat horen.. maar je gaat er wel steeds makkelijker mee om je voelt je steeds minder lang klote en het dringt steeds meer tot je door dat je de goeie keuze gemaakt hebt... en stress (deze stress in ieder geval) zal niet zo snel een miskraam veroorzaken hoor oke je moet het niet overdrijven natuurlijk alles waar té voor staat is slecht... geloof ik me ik heb veel stress gehad in me zwangerschap en me meisje doet het nog steeds prima! n paar voorbeelden: vader bijna dood, zeikende ex, tante aan kanker verloren, rekeningen die ik niet meer kon betalen en zo kan ik nog even doorgaan.. dus denk dat je heel veel stress moet hebben wil je kindje er iets van meekrijgen!
Hey meiden, Ik dacht dat ik het allemaal zo zwaar had, maar dat valt echt nog reuze mee als ik jullie verhalen zo lees. Ik heb het geluk dat mijn ex en ik het tot nu toe heel 'netjes' hebben gehouden. Tuurlijk hebben we geruzied, maar er is niet gescholden ofzo. We zijn vanaf het begin blijven praten en we zijn er tot nu toe nog helemaal uit gekomen. Tuurlijk zullen we nog wel een een terugval hebben als het om bepaalde moeilijke zaken gaat die geregeld moeten worden, maar tot noch toe daarover nog weinig te klagen. Vind het echt heel erg dat jullie door je exen zo worden belaagd. Dat lijkt me verschrikkelijk. Het is al niet makkelijk om uit elkaar te gaan tijdens je zwangerschap of gedumpt te worden. En dan kan je het gezeik van je ex er echt niet bij gebruiken. Ik hoor aan de meeste dat jullie sterk in de schoenen staan en redelijk positief. Jullie worden vast allemaal hele goede mamma's.....dat zijn jullie nu al. Liefs Vaam
erg lief vaamrile ook jij wordt een supergoede mama, daar ben ik van overtuigd! en female ja dat is allemaal zooo herkenbaar.. pff.. we hadden t opzich best leuk samen (al vallen nu wel meer puzzelstukjes in elkaar hoor, omtrent zijn gedrag wat je dan nog goedpraat omdat je hem leuk vindt) mn familie vond m leuk net als vrienden etc. en ineens slaat alles om :S
ja inderdaad dat gedrag goedpraten herken ik ook heel erg! ik zei op een gegeven moment zelfs tegen mijn familie dat hij wel intresse toonde en wel geld gaf (terwijl ik zelf onderhand zware schulden had om alles te kunnen betalen) om hem te verdedigen terwijl dat helemaal niet waar was! tot ik het gewoon echt moe was en toen heb ik bij me ouders alles op tafel gegooid en had ik het geluk dat mijn ouders mij met alle schulden enzovoorts geholpen heeft... maar natuurlijk wel onder voorwaarden dat als hij niets betaald en zich niet veranderd ik hem er niet meer in zou laten nou en dat heb ik toen gedaan en dat was mijn beste keuze ooit!
Ik moet toch eventjes mijn hart luchten. Na een hele hoop smeekbedes van mijn "ex" (vind het nog steeds raar) waar ik niet ben op ingegaan omdat mijn gevoel me zei dat het niet juist was, is hij overgegaan tot het dagelijks uitschelden. Nu moet ik zeggen dat het me toch wel kwets om sommige dingen uit zijn mond te horen. Toen we elkaar pas hebben leren kennen zat ik in een moeilijke periode en heb ik hem heel veel persoonlijke dingen toevertrouwd, en die gebruikt hij nu allemaal tegen me. Ik ben op niks waard, op geen enkel vlak. Ok in woede zegt men dingen maar ik vind dat je toch 2 keer nadenkt voor je iets zegt? Zijn ouders hebben nog geen enkele maal gebeld, of al is het maar een smsje naar me sturen om te vragen hoe het met de baby gaat. Hij wist dat ik naar de gyn moest vandaag en ik had hem gezegd dat als hij wou, hij mee mocht gaan. Niemand gezien. Zonet vraag ik hem of hij de volgende keer mee wil gaan, antwoord hij dat hij geen 200 km gaat rijden om mij een plezier te doen? Ik vraag geen gunst he? Ik wil hem er nog bij betrekken maar hij weigert. Dat doet me echt wel pijn, ik zou 1000 km rijden om eventjes mijn baby te zien. Ik weet echt niet wat te doen, of ik hem nu volledig uit mijn leven moet knippen of niet...
Het verbaast me eerlijk gezegd dat je hem nog steeds uitnodigt om mee naar de gyn te gaan .. Dus antwoord op je vraag: JA! Hij heeft duidelijk geen respect voor je, laat hem dan! Je moet opkomen voor jezelf én je baby! Vraag steun aan je familie en vrienden en vorm één blok tegen hem, negeer hem, nodig hem niet meer uit (ook al zou je dat wel willen),.. want zo geef je hem enkel het gevoel van macht! Hij is degene die fout is geweest, jij niet! f*ck him! Ps ik ben ook van belgië, wel van antwerpen
inderdaad zet hem op de negeerstand en geloof mij dat werkt! en vraag hem niet meer mee als het hem genoeg interreseerde zou hij zelf wel vragen of die mee mocht! nou en als 200 km hem te ver is weet jij toch meer dan genoeg? en zoals tacha dat zegt FUCK HEM! hou de eer aan jezelf en laat hem lekker kapotvallen!
Ja sinds vrijdag heb ik hem volledig genegeerd, hij heeft me nog proberen bellen maar ik heb er geen gehoor aan gegeven. Vandaag heb ik wel weer zo'n ik voel me zo alleen dag. Ik ben heel blij met mijn babytje maar ik heb ook zoiets van, hij gaat nu gewoon door met zijn leven alsof er niks aan de hand is, lekker weggaan wss en amuseren en ik zit me hier voor te bereiden op een nieuw leventje en voor mij word alles anders. Ik heb me nu al voorgenomen dat mocht hij plots toch interesse hebben om mee te gaan, hij al niet meer mag van mij. Vroeger toen we een klein beetje ruzie hadden en nog niet samenwoonden sprong hij in de auto en stond hij voor m'n deur en nu kan hij niet eens meer 100km rijden voor zijn eigen vlees en bloed...
Ik heb vandaag een telefoontje gekregen van de huisbaas en blijkbaar heeft mijn ex het contract stopgezet. Ik begreep er niks van dus heb ik hem maar opgebeld en meneer gaat alles hier in de steek laten en verhuist naar zuid afrika om daar bij een vriend te gaan werken en wonen. Wat een onnozele beslissing is dat nu? Hij heeft me verder succes gewenst en ik mag met de baby doen wat ik wil zei hij. Voila, zo is mijn dag weer om zeep...
wijffie onthoud 1 ding Na regen komt zonneschijn! hoe diep je ook in de ellende zit hoeveel pijn en verdriet je ook hebt! achter die zwarte donder wolken die je nu hebt schuilt ook de zon voor jou ! hou vol meis wat er ook gebeurt er zijn altijd mense die WEL om je geven ookal lijkt dat niet zo... en je draagt wat mooi's bij je geniet daarvan hoe moeilijk dat ook kan en gaat! probeer zo posetief als mogelijk te blijven denken! want uit eindelijk doe je het helemaal alleen op de momente dat je echt iemand nodig heb is er niemand en sta je ook face 2 face met jezelf! ik spreek uit ervaring ben net zelf men donkerste tijd uit men leven uit gekropen! (13 mensen dierbaren kwamen te overleiden in anderhalf jaar) en kan weer genieten en ik heb alleen men vriend en zijn vader en oma voor de rest ook niemand! en heb ondanks alles de zon nu wel vlakbij me wel met up en down's... maar die zon staat er echt ookal zie je hem niet altijd of meteen... heel veel sterkte meis dikke kus debor
haha join the club! mijn ex is gisteren of eergisteren met de noorderzon naar Turkije vertrokken vond t al zo rustig maar wist niet waar dat aan lag tja nu weet ik t hahaha
Thx Boortje. Female, is hij van plan daar te blijven? Hij heeft ook wel het goeie moment gekozen. Ik ben er helemaal niet over te spreken, eigenlijk gaat het me niet aan maar toch, zomaar eventjes naar zuid afrika verhuizen, omdat ik hem zogezegd geen andere keuze gelaten heb? :x
weet niet wat zn plan is en boeit me ook niet hahaha van mij mag die daar blijven en nooit meer terugkomen zal me echt een rotzorg zijn zolang die mij en mijn dochtertje maar met rust laat het zijn gewoon laffe honden meid als het ff niet naar hun straatje loopt wegvluchten tja lekker makkelijk he