Ik snap het niet?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Sam0110, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Neem de mijne ook maar mee!
    Mijne is echt geschift... Lig ik in het ziekenhuis van de week, en hij belde toevallig zeg ik met mijn suffe hoofd dat ik daar lig, gaat ie half 11 s'avonds daar drama's maken! :rolleyes:

2. Niet meer actief

Dat meen je niet Lola, wat had die debiel te melden?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dat ik van hem ben en dat als ik mijn grote mond niet houdt hij mijn bek wel even verbouwd! :rolleyes: En dat ik blij moet zijn dat hij mij komt opzoeken in het ziekenhuis en dat ie mij zoveel mist! Tsja, eigen schuld...
    Nou ja, in mijn dossier staat nu heel duidelijk dat ik hem niet bij de bevalling wil en dat zijn bezoek niet gewenst was bij mij! :)
    Hij is echt een beetje gek aan het worden denk ik... *zucht*

4. Niet meer actief

Dat jij van hem bent? Whuhahaha wat een mongool zeg!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahahaha! Ja echt een giller!
    Ik zou hem nooit weghouden bij die kleine, maar ik heb hem de afgelopen 20 weken echt heel duidelijk gemaakt dat de enige reden dat wij (af en toe) contact hebben voor die kleine is!
    Niet dat hij contact wil voor de kleine, maar alleen om mij, want na maandagavond laat ie ook niets meer horen! hahahahahaha...Soms denk ik dat ie stiekem aan de drugs is! ;)

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja klinkt ook niet echt rooskleurig.
    Wel ja hier momenteel ook niet, ik ben weer de hele middag uitgescholden en verweten omdat ik niet terug wil komen bij hem, hij denkt echt dat dat iets is dat zomaar weer gaat na alles wat ondertussen is gebeurd.
    Ik heb me er best wel druk in gemaakt, zelfs 2 keer moeten overgeven van de zenuwen.
    Hij hoopt nu verder dat hij gauw een nieuwe relatie heeft en mij kan vergeten en dan maakt hij wel met zijn nieuwe vlam een babytje.
    :rolleyes: :rolleyes:
    Ik vind het ronduit schandalig.
    Voor mij hoeft hij geen interesse meer te tonen maar ik snap niet dat die kl**tzakken zomaar kunnen vergeten dat ze wel een kind hebben, ook al is het nog niet geboren.
    Ik zou niet kunnen leven met de gedachte dat er ergens een kindje van mij rondloopt die ik bewust ontken.
    Oooooooh ik ram mijn toetsenbord bijna door de tafel!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Sam, hoe is het nu met je!?
    Wat een hufter hoor en ik vind het echt heel bijdehand van hem dat hij zegt bij een ander wel weer een kindje te verwekken! Ik snap die mannen niet hoor! GRRRRRRRR!

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb vannacht heel slecht geslapen, weer de hele tijd misselijk en overgeven.
    En het is zeker en vast niet door de zwangerschap maar echt puur van de stress en zenuwen.
    Ik wil me er echt niet druk in maken maar toch doe ik het.
    Ik hoop dat de baby hier geen last van ondervind.

9. Niet meer actief

Sam je kindje is sterker dan je denkt.. daar moet je jezelf niet druk om maken!
    Probeer zo min mogelijk gestresst te zijn door zo'n debiel, kap desnoods alle contacten door!

10. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    He Sam, Ik begrijp hoe jij je voelt, al denk ik als ik het zo lees, dat je ex het ook uit een soort van onmacht doet. Hij vlucht natuurlijk wel en dat doe je alleen wanneer je het niet meer aan kan. Wat hij gezegd heeft wat betreft een nieuwe vriendin en een baby maken dat is natuurlijk om jou te kwetsen, wij mensen zeggen nou eenmaal rare dingen als we boos zijn.
    Is het een idee om nog een keer met hem te praten. Duidelijk zeggen dat je geen relatie wil als lovers, maar dat je wel hoopt dat jullie een 'relatie'kunnen opbouwen als ouders. Als dat is wat je wilt. Ik denk dat je hoe moeilijk ook nu je kans moet pakken, straks is hij weg. Lukt het niet, dan heb je in ieder geval alles geprobeerd.

11. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hoi Brotherhood,

Dat heb ik zonet nogmaals geprobeerd maar ik hij stelt me voor de keuze, ofwel kom ik terug naar hem en doen we het samen, ofwel vertrekt hij.
    Het is dus alles of niks.
    Maar ik wil helemaal niet meer terug naar hem, ik heb tijd genoeg gehad om onze relatie te bezien en ik wil er niet meer voor vechten en ik wil ook niet meer bij hem zijn.
    Hij laat de hele beslissing afhangen van mij en dat vind ik egoistisch van hem.
    Hij denkt helemaal niet aan het kindje die op komst is.
    Ik heb hem gezegd dat als hij me op deze manier chanteert (alles of niks) hij mag vertrekken.
    En ik meen het hoor.
    Ik vind het alleen spijtig hoe egoistisch een mens kan zijn.

12. Niet meer actief

Brotherhood ik denk ook niet dat je hebt gelezen, overal, hoeveel problemen Sam al niet met hem gehad heeft... hij moet blij zijn dat ze sowieso nog met hem praat!

Deel Deze Pagina