Hoi Ik was voor het laatst op 26/06/2009 ongi geworden. Toen hebben we gevreeen toen ik vruchtbaar was op 8/07/2009 volgen het boekje Ik moet weer ongi worden op 24/07/2009. Kan ik nu al een test doen? Want ik heb vorige week een test gedaan en ik was niet zwanger. Wie kan me helpen wanneer ik nou de test moet doen.
Ik zou 25 juli testen, dan ben je overtijd. Het kan eerder, maar je kunt dan nog gewoon ongesteld worden.
Ik mag ook de 25e pas testen, zucht... wat klinkt dat lang he!! ik heb dus zondag ook al getest met een Matcare ULtra (zou 6 dagn voor NOD kunnen) maar die was, uiteraard, negatief... dus inderdaad om teleurstelling te voorkomen zal ik ook wachten tot zaterdagochtend.... vanaf vandaag staan m'n boobies wel in de fik zo voelt het dus ben echt benieuwd....
Ik vind het echt zonde van het geld om zo vroeg te testen en heb het altijd gedaan 1 dag nadat ik ongesteld had moeten worden. Wist je zeker dat je 8/7/9 je eisprong had door ovulatietesten?
Je kunt op z'n vroegst twee weken na de eisprong testen. Weet je wanneer je eisprong was? Als dat op 8 juli was, dan kun je pas 22 juli testen.
is idd erg zonde om voor je nod te testen. het resultaat is nog niet betrouwbaar omdat de kans dat het misgaat als je zwanger bent nog vrij groot is. gewoon lekker wachten, op de 25ste ben je overtijd dus dan pas testen.
Dank jullie wel. Ik hoop gewoon dat ik weer zwanger ben. Ik heb een aantal maanden een zwangerschap moeten beijndigen. Van 13 weken. En we zijn er al toen al 1 jaar voor bezig geweest en nu hoop ik het geluk te hebben dat het zo mag zijn. Ik heb alleen geen pijn in mijn borsten maar ben wel moe en heb veel honger.
Hoi Wendy, Nog een paar daagjes! Ik weet het, het valt niet mee... maar is echt het beste. Een heel groot percentage gaat alsnog voor NOD mis, en als je niet hebt getest dan komt het minder hard aan zeggen ze. Ik zelf heb het ook nog maar een x of 3 gered tot mijn NOD te wachten. Maar het lijkt steeds gemakelijker te worden vind ik. Heel veel succes! Groetjes Cyntje78