Ruimte voor bijlagen....?

Discussion in 'Over deze site' started by Fem, Aug 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi,

Ik heb een vraag over de bijlagen. Als ik een foto (o.i.d.) bij mijn bericht wil plaatsen moet ik deze natuurlijk opladen via een link in de bijlagen. Als ik daar nu op klik zie ik dat ik al 901,9 kb gebruikt heb. Misschien stom, maar ik zie deze bijlagen nergens. Kan ik deze ergens verwijderen zodat ik weer wat meer ruimte krijg om deze te uploaden...?????

Alvast bedankt :)!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het jurkje in je fotoalbum?

3. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik kan me haast niet voorstellen dat dit zoveel ruimte in beslag neemt....??? Ik heb maar 1 foto in mijn album....?

4. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb de foto verwijderd, maar ik heb nog steeds 901 KB gebruikt.... ik plaats wel foto's op het forum van mijn buik of het kamertje etc en die laad ik dan op vanaf een externe link, that's it eigenlijk.........?

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,983
    113
    Hoi Fem,

In je profiel (gebruikersinstellingen) staat helemaal links onderin een link 'bijlagen' als je daar op klikt krijg je je bijlagen te zien en daar kun je ze verwijderen. Als je wilt kan ik ze ook allemaal in 1 keer voor je verwijderen.

Lotte

6. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi,

Ik ga eens kijken, als ik er niet uitkom laat ik het even weten! Dank je wel!

Share This Page