Dekbedovertrek online kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wie heeft er wel eens een dekbedovertrek online gekocht?
    Vrijdag krijgen wij onze nieuwe boxspring heerlijk:D

Dus nu wil ik alles nieuw kopen....maar welke en waar...
    Ook moet ik zo`n topmatras overtrek hebben...

2. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik heb het de laatste keer tijdens een actie bij de Wehkamp gekocht. Je kan ook bij Beter Bed online kopen.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ben je tevreden ?

4. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Ik ben zeer tevreden. Hij ziet er net zo uit als op de site. Je moet alleen goed je maat weten. En voordeel van Wehkamp je kan het zo weer op laten halen als het niet naar je zin is.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb wel eens een dekbedovertrek bij de v&d gekocht, prima kwaliteit!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik bij H&M en Hema

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zoek echt zo'n heerlijk hotel overtrek ding hahahaha.... Weet niet welke jullie hebben?

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Heb je zo'n Bodybrand winkel in de buurt? Die verkopen echt heel goedkoop overtrekken van Cinderella, bijv. 15 Euro voor een eenpersoonsovertrek.
    Qua hoeslakens koop ik meestal gewoon van die Hemedingen van jersey. Ik heb er ook twee van mijn moeder gehad waarvan ze niet vond dat de kleur mooi stond bij haar beddengoed ofzo, die waren wel 5 x zo duur geloof ik, maar die zijn echt heerlijk zacht en mooi. Heb ze nu al een jaar of 10 en nog steeds zien ze er mooi uit.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja cinderella is ook goed merk geloof ik!

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cinderella en Vandyck en Essenza. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding trouwens (soms bij de makro) of bij een outlet. Van Hema heb ik ook, de gewone katoenen vind ik erg stug. Katoensatijn vind ik sowieso veel lekkerder.
    Hoeslakens heb ik altijd jersey, moet heel nodig nieuwe en zoek een beetje betaalbare. Had nu hema geloof ik maar waren wel heel dun, wel nog steeds goed na 5 jaar alleen heb ik er graag straks wat extra.

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij kopen dekbedovertrekken van Walra. Niet voor de hoofdprijs maar alleen met korting.
    Wij zijn erg tevreden over de overtrekken.
    Laatst een probleem met een overtrek die we besteld hadden via een koopjessite. Die koopjessite reageerde niet op onze klacht dus wij Walra gevraagd of zij konden bemiddelen en i.p.v. daarvan hebben zij een nieuw dekbedovertrek gestuurd.

12. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf alleen maar Essenza en Covers & Co. Zijn niet de meest goedkope merken maar de kwaliteit is er ook naar. Heb die van mijn al een jaar of 6/7 en zijn nog steeds goed.
    Kon ze gelukkig goedkoop krijgen omdat ik toen bij de leverancier werkt heb toen ook maar gelijk 5 stuks gekocht.

13. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben er nu 2 van covers & co, ben daar erg tevreden over! De kleur houdt heel goed en de stof is stevig maar wel glad. Hier kun je ze goedkoop kopen (wel outlet, dus geen nieuwe versies). Covers en Co Holland Mix (blue)-Litsjumeaux 240/200/220 cm - Covers en Co - Dekbedovertrekken - Bedtextiel Outlet (deze hebben we vorige week besteld, levering was heel vlot!)

Wij hebben er een die is rood wit geruit met in het midden een wit hart met delfts blauw stelletje in het midden. Het hart is nog mooi wit en niet roze geworden na tig keer wassen.

Ik had er laatst een bij de ikea gekocht rood met witte stippen, nou nooit meer! Alles werd roze, pyjama matrashoes etc. en de stof was erg ruw, vooral bij de kussensloop voelde dat heel vervelend (alsof je op een soort schuurpapiertje ligt)

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Bij Ikea hebben ze altijd van die kleine kussenslopen waar mijn kussens dus niet goed inpassen, ook geen gezicht.

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh dat is wel lekker meis Boxspring!! Hebben we hier ook :D Bij Wehkamp zijn ze altijd goed dekbedovertrek!!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hihi zelfde probleem!

17. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Heerlijk een boxspring wij hebben van het jaar ook een nieuwe gekocht en daarbij wou ik ook allemaal nieuw beddengoed. Ik heb bij de Bijenkorf online overtrek van Essenza besteld. Ben er heel blij mee, maar smaken verschillen natuurlijk.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ja sugarblossum ik kan niet wachten hahahaha..

Hmm ikea dus niet dan. Ik ga eens neuzen op die websites van jullie...

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Ik koop altijd cinderella overtrekken bij wehkamp

20. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Deel Deze Pagina