Wie heeft er wel eens een dekbedovertrek online gekocht? Vrijdag krijgen wij onze nieuwe boxspring heerlijk Dus nu wil ik alles nieuw kopen....maar welke en waar... Ook moet ik zo`n topmatras overtrek hebben...
Ik heb het de laatste keer tijdens een actie bij de Wehkamp gekocht. Je kan ook bij Beter Bed online kopen.
Ik ben zeer tevreden. Hij ziet er net zo uit als op de site. Je moet alleen goed je maat weten. En voordeel van Wehkamp je kan het zo weer op laten halen als het niet naar je zin is.
Heb je zo'n Bodybrand winkel in de buurt? Die verkopen echt heel goedkoop overtrekken van Cinderella, bijv. 15 Euro voor een eenpersoonsovertrek. Qua hoeslakens koop ik meestal gewoon van die Hemedingen van jersey. Ik heb er ook twee van mijn moeder gehad waarvan ze niet vond dat de kleur mooi stond bij haar beddengoed ofzo, die waren wel 5 x zo duur geloof ik, maar die zijn echt heerlijk zacht en mooi. Heb ze nu al een jaar of 10 en nog steeds zien ze er mooi uit.
Cinderella en Vandyck en Essenza. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding trouwens (soms bij de makro) of bij een outlet. Van Hema heb ik ook, de gewone katoenen vind ik erg stug. Katoensatijn vind ik sowieso veel lekkerder. Hoeslakens heb ik altijd jersey, moet heel nodig nieuwe en zoek een beetje betaalbare. Had nu hema geloof ik maar waren wel heel dun, wel nog steeds goed na 5 jaar alleen heb ik er graag straks wat extra.
Wij kopen dekbedovertrekken van Walra. Niet voor de hoofdprijs maar alleen met korting. Wij zijn erg tevreden over de overtrekken. Laatst een probleem met een overtrek die we besteld hadden via een koopjessite. Die koopjessite reageerde niet op onze klacht dus wij Walra gevraagd of zij konden bemiddelen en i.p.v. daarvan hebben zij een nieuw dekbedovertrek gestuurd.
Ik heb zelf alleen maar Essenza en Covers & Co. Zijn niet de meest goedkope merken maar de kwaliteit is er ook naar. Heb die van mijn al een jaar of 6/7 en zijn nog steeds goed. Kon ze gelukkig goedkoop krijgen omdat ik toen bij de leverancier werkt heb toen ook maar gelijk 5 stuks gekocht.
Wij hebben er nu 2 van covers & co, ben daar erg tevreden over! De kleur houdt heel goed en de stof is stevig maar wel glad. Hier kun je ze goedkoop kopen (wel outlet, dus geen nieuwe versies). Covers en Co Holland Mix (blue)-Litsjumeaux 240/200/220 cm - Covers en Co - Dekbedovertrekken - Bedtextiel Outlet (deze hebben we vorige week besteld, levering was heel vlot!) Wij hebben er een die is rood wit geruit met in het midden een wit hart met delfts blauw stelletje in het midden. Het hart is nog mooi wit en niet roze geworden na tig keer wassen. Ik had er laatst een bij de ikea gekocht rood met witte stippen, nou nooit meer! Alles werd roze, pyjama matrashoes etc. en de stof was erg ruw, vooral bij de kussensloop voelde dat heel vervelend (alsof je op een soort schuurpapiertje ligt)
Bij Ikea hebben ze altijd van die kleine kussenslopen waar mijn kussens dus niet goed inpassen, ook geen gezicht.
Oh dat is wel lekker meis Boxspring!! Hebben we hier ook Bij Wehkamp zijn ze altijd goed dekbedovertrek!!
Heerlijk een boxspring wij hebben van het jaar ook een nieuwe gekocht en daarbij wou ik ook allemaal nieuw beddengoed. Ik heb bij de Bijenkorf online overtrek van Essenza besteld. Ben er heel blij mee, maar smaken verschillen natuurlijk.
oh ja sugarblossum ik kan niet wachten hahahaha.. Hmm ikea dus niet dan. Ik ga eens neuzen op die websites van jullie...
Koop ze altijd online omdat dit euro's scheelt. Wij hebben alleen hele goeie van het merk Essenza in katoen/satijn. Geweldig lekkere stof wil nooit meer wat anders. Bestel ze altijd bij Morpheus Beddenwinkel Speciaalzaak - Voor boxsprings, Matrassen, Lattenbodems en complete Slaapkamers