Hoi meiden, Vraagje.. Sinds deze maand ben ik begonnen met het gebruiken van tarwekiemolie (vanaf dag 9 van mn cyclus) en teunisbloemolie (van dag 9 t/m 20 van mn cyclus). Dit omdat mijn cyclussen erg onregelmatig waren en omdat ik de vorige ronde een lf van 8 dagen had. Op dag 21 heb ik m.b.v. ovulatietesten mijn eisprong gevonden (19 dagen eerder dan de vorige ronde), althans, toen had ik een positieve test. Gister had ik last van een paar druppels helderrood bloedverlies bij het afvegen, daarna bruinig, toen was het een paar uur weg en daarna weer roze. Vanmorgen werd ik wakker en was er nog niks veranderd, maar in de loop van de ochtend werd ik ongesteld. Dat betekent dat mijn lf maar 6 dagen is. Is dat niet véél te kort? Mijn temperatuur blijft wel hoog en ik heb nog steeds veel last van een zeurderig gevoel in mijn rechterlies. Vandaag ook enorme hoofdpijn. Baal er zo ontzettend van. Vorige maand heb ik, na een bezoek aan de huisarts, bloed laten prikken en mijn waardes waren goed, schildklier werkte prima enz enz. Zouden jullie naar de huisarts gaan of gewoon nog afwachten? Weet even niet zo goed wat ik er mee aan moet
Denk het niet, het is meer dan een paar druppels bloed en ook met een paar stolsetjes erbij. Dan kan het geen innestelingsbloeding zijn toch?
Een innesteling kan zelfs een paar dagen aanhouden! Het hoeft niet per se maar een paar druppels te zijn. Dus het kan wel!
Ik denk dat het je ongi is, ik heb dat ook vaak op 9dpo en dat is echt een te korte lf. Misschien even aan je gyn vragen?
Innesteling heeft geen stolsels. Ik zou naar de HA gaan. Trouwens; teunisbloem en tarwekiemolie werken NIET. Niet voor veranderen cyclus en niet voor innesteling. Gezonde vetten moet je wel binnenkrijgen en vitamines; meer kun je zelf niet doen.
Bij jou heeft het wellicht NIET gewerkt. Dat wil niet automatisch zeggen dat het bij een ander ook niet werkt. Genoeg vrouwen gezien hier bij wie het WEL werkte. Raar he?
Ja denk ook echt dat het mn ongesteldheid is. Ik heb geen gyn, kan ik daar zo zonder verwijzing naartoe bellen dan? Huisarts doet moeilijk en wil niet doorverwijzen nu. Bij mij heeft teunisbloem wel geholpen volgens mij, mn eisprong was op dag 21 ipv dag 40 de vorige ronde.
Mijn LF is 5-7 dg. Je cyclus doet ook raar zie ik in je onderschrift. Ik zou de ha nog een keer bellen. Het is soms lastig. Mijn ha deed ook moeilijk. Tot ik zei dat ik wist dat het niet klopt. oh en die teunisbloem en tarwekieolie doet wel wat met je lichaam. bij mij juist niets positiefs. Mn hele cyclus sloeg nog meer op hol.
Bedankt voor je snelle reactie, fijn Ik zal hem nog eens bellen inderdaad. En anders misschien eens zelf contact opnemen met de fertiliteitspoli in het ziekenhuis? Wat betreft de teunisbloem en tarwekiem, mijn cyclus kan niet slechter en onregelmatiger worden dan dat hij al is volgens mij Daarom ben ik er ook maar mee begonnen.
Je kunt wel eerst bellen naar het ziekenhuis en misschien meteen een afspraak maken. Maar dan willen ze dat je een verwijsbrief mee neemt.
Oh en ze doen niet in elk ziekenhuis wat aan een korte LF. Bij mij pas na meerdere keren aandringen. Toen kreeg ik er extra pregnyl voor.
Ohh vervelend is dat he als je voelt dat het niet lekker zit en ze willen niks doen. Het vreemde is dat ik bij mn dochter in ronde 2 zwanger was. Was dat dan waarschijnlijk puur geluk of kan het zijn dat mijn lf toen langer was? Hoelang heb jij er over gedaan om zwanger te worden? En na hoeveel tijd heb je pregnyl gekregen?
Er zijn vrouwen die wel zwanger worden met korte LF hoor. Mijn arts wou er eerst niets voor geven omdat er nooit bewezen is dat het zou helpen. toen ik wel de extra pregnyl kreeg werd ik die ronde zwanger (Toeval of niet?)